اخباراخبار هنرمندان

نظر تاران آدارش درباره فیلم Kalki 2898 AD

تحلیلگر تجارت و منتقد فیلم، تاران آدارش، فیلم Kalki 2898 AD را بررسی کرد و آن را «تماشایی» خواند.

او نوشت: Kalki 2898 AD دارای محتوا، سبک، نیمه دوم خارق‌العاده و پرابهاس در فرم عالی است… ناگ‌آشوین دنیایی را خلق کرده است که نفس‌گیر و فوق‌العاده منحصر به فرد است… برای سونامی در گیشه آماده شوید.»

او همچنین از کارگردان تمجید کرد و صحنه اکشن بین آمیتاب و پرابهاس را تحسین کرد. «کارگردان ناگ‌آشوین دنیایی را خلق می‌کند که چندین اپیزود نفس‌گیر را با درخشش بصری ترکیب می‌کند… تفسیر او از نبرد خیر و شر که با جلوه‌های ویژه خیره‌کننده تزئین شده است مطمئناً شما را متحیر خواهد کرد… دوست دارم به طور ویژه به اکشن بین آمیتاب باچان و پرابهاس اشاره کنم. این باورنکردنی است.»

همچنین بخوانید :  انیس بزمی از غیبت گوویندا در عرصه بازیگری و علاقه خود و سایر فیلمسازان برای همکاری با گوویندا می گوید.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. همون تریلر فیلم رو که دیدم فهمیدم فیلم خیلی بدی هم نیست میشه بهش امیدوار بود حتی قبلتر از تریلرها و تیزر ها یه نمه امیدی به فیلم داشتم بخاطر سبک فیلم و بازیگرای تراز اولی که فیلم رو بازی میکردن غیر از پرابهاس بازیگران خیلی بزرگ دیگه ای هم داره و جلوه های ویژه فیلم خیلی خوب بوده تو تریلر و صحنه ها پیداست خوب کار کردن رو جلوه های ویژه …. ولی ولی بازم در فروش نهایی فیلم نمیدونم قراره چی پیش بیاد براش هزار کرور شدن واسش فردا یا پس فردا مشخص میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا