اخباراخبار هنرمندان

نظر پارش راوال در مورد پارتی بازی در بالیوود و یک بروزرسانی از Hera Pheri 3

پارتی بازی! پارتی بازی! پارتی بازی! زمانی که کانگانا رانات در برنامه خود کاران جوهر را “پرچم دار پارتی بازی” نامید، این عبارت در جستجوی گوگل قرار گرفت. پارش راوال، مردی که هر زمان که صحبت می‌کند بسیار منطقی صحبت می‌کند، در مورد این موضوع مهم صحبت کرده و همچنین به‌روزرسانی مورد انتظار Hera Pheri 3 را به اشتراک گذاشته است.

او با “ساختگی” خواندن پارتی بازی در بالیوود، این بحث را خاتمه داد، گفت که اگر پسر یا دخترش به اندازه رانبیر کاپور، آلیا بات با استعداد بود، تمام پولش را می گذاشت. در واقع این موضوع بحث های زیادی را پیرامون این موضوع آغاز خواهد کرد، اما Babu Bhaiya به این موضوع اشاره ای نمی کند.

پارش راوال در گفتگوی خود با ایندین اکسپرس گفت: «من فکر می‌کنم خویشاوند گرایی ساختگی است. اگر پسرم به اندازه رانبیر کاپور یا آلیا بات استعداد داشت، پس من روی او یک سرمایه گذاری می کنم. چرا نباید این کار را بکنم؟”

پارش راوال در حین ارائه به روز رسانی در مورد فیلم چند ستاره خود با آکشی کومار، Welcome to the Jungle (به جنگل خوش آمدید)، گفت: «به جنگل خوش آمدید با (بودجه) هنگفت و بازیگران بزرگی ساخته می شود. من احساس می‌کنم که فیلم فوق العاده خواهد بود.»

در نهایت، او همچنین یک به‌روزرسانی در مورد Hera Pheri 3 به اشتراک گذاشت و گفت: «در حالی که وقتی صحبت از Hera Pheri به میان می‌آید، این برند بسیار بزرگی است، بنابراین باید محتاط بود. شما نمی توانید همه چیز را بدیهی فرض کنید زیرا ما باید درک کنیم که فیلم هر چقدر هم که موفقیت بزرگی داشته باشد، هر چقدر که محبوب باشد و طرفداران زیادی داشته باشد، حالا زمانه عوض شده، سلیقه مردم عوض شده و آرزوهایشان رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است. بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، فیلمبرداری آن را در ماه مارس تا آوریل 2024 آغاز خواهیم کرد.”

همچنین بخوانید :  سازندگان آدی پوروش پس از مشاهده سقوط آزاد در گیشه، بلیت‌ها را با قیمت 150 روپیه با تخفیف عرضه می‌کنند.

 

این بدان معناست که ما نمی‌توانیم Hera Pheri 3 را تا قبل از سال 2025 ببینیم. چرا؟ آکشی کومار در حال حاضر Housefull 5 را در دیوالی 2024 و Welcome To The Jungle را در 20 دسامبر 2025 دارد. این بدان معناست که حتی اگر Hera Pheri 3 طبق گفته پارش راوال شروع به فیلمبرداری کند، باید تا نیمه اول سال 2025 برای فیلم صبر کنیم تا خود را در تاریخ انتشار مناسب قرار دهد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. در مورد پارتی بازی واقعا حرف و منطق به جایی گفته و واقعا هم همینطور هست اگه یه ستاره زاده وارد بالیوود میشه اگه خوب و با استعداد باشه که ماندگار میشه اگرم نه که هیچ محو میشه حالا هر ستاره زاده ای هم که باشه مثلا حیف نبود که الان ما رنبیر کاپور رو بخاطر این که ستاره زاده بود نداشتیم ،،،، در مورد هیراپری هم سخن به جایی گفته برند بزرگی هست این فیلم و روند محتاطانه ای هم میطلبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا