اخباراخبار فیلم ها

نقد تریلر فیلم سالار

 فیلم سالار که توسط Homble Films سرمایه گذاری می شود، ابتدا تریلر رسمی تلوگو خود را منتشر کرد و پس از آن تریلرهای تامیلی و هندی منتشر شد. موسیقی پس‌زمینه هیجان‌انگیز، تماشای تریلر را هیجان‌انگیز می‌کند، اما آیا موسیقی پس‌زمینه برای سرگرم کردن مخاطب کافی است؟

پراشانت نیل، یکی از طرفداران پروپاقرص پرابهاس، فیلم را کارگردانی می کند. مردم در نیمه دوم تریلر شاهد حضور ستاره هستند و علی رغم قدرت ستاره ای این بازیگر، زمان محدود نمایش او در تریلر نمی تواند تاثیرگذاری زیادی ایجاد کند. در مقابل، پریتویراج با عملکرد خود تأثیر قابل توجهی می گذارد. اگرچه موزیک پس زمینه ورودی پرابهاس مسحور کننده است، اما به نظر می رسد که از نظر جلوه های بصری با آن همخوانی ندارد و تصویر همچنان غیرقابل توجیه و ناامید کننده است. از سوی دیگر، شخصیت شروتی حسن به سختی نشان داده می شود. با کم ترین زمان نمایش، شخصیت شروتی حسن نمی تواند تاثیر قابل توجهی داشته باشد و نقش اصلی زن را توسعه نیافته باقی می گذارد. این تریلر خارق‌العاده‌ترین داستان دوستی دوا و ارتش تک‌نفره‌اش را به تصویر می‌کشد که 1000 سال پیش آغاز شد.

در کل شور و شوقی که در میان هواداران سوپراستار هند جنوبی ایجاد شده بود، به سرعت جای خود را به ناامیدی داد زیرا پاسخ اولیه به تریلر به طور قابل توجهی منفی بود.

وقتی همه فکر می‌کردند پراشانت نیل در حال ارائه یک ضربه عظیم دیگر است، تریلر سالار به طرز شگفت‌آوری ضعف او را آشکار کرد. تریلر این فیلم با بودجه هنگفت شبیه  KGF 2 و فاجعه اخیر کانادایی Kabzaa بود. برای اولین بار، پراشانت نیل برای یک تریلر ضعیف مورد انتقاد قرار می گیرد و با ترول ها روبرو می شود و کاربران اینترنتی از او می خواهند که از خماری KGF بیرون بیاید و چیزی بدیع بسازد.

همچنین بخوانید :  خروج پریانکا چوپرا و کاترینا کایف از فیلم جی لو زارا

با این اوصاف نظر عده ای بر این است که این ضعف ها باعث نمی شود افتتاحیه فیلم خوب نباشد. در ادامه باید منتظر فروش فیلم ماند و دید آمار نهایی و وضعیت فیلم چه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. گور خودشون رو کندن با این تریلر
    امیدوارم شاهرخ و هیرانی یه درس عبرتی به این جنوبی ها بدن تا دیگه تاریخ اکران فیلم دیگه ای رو ندزدن
    نسخه هندی تریلر که پر از بد و بیراه شده و با ۶۰ میلیون بازدید هنوز یه میل لایک نخورده
    حالا دانکی اگه با کیفیت باشه راحت میتونه بازار شمال رو قبضه کنه و سالار رو به زیر بکشه
    با این حجم از ترول قبل از اکران اگه فیلمشون یه خرده هم ضعیف باشه با خاک یکسانش میکنن

    1. منو باش خیال میکردم پراشانت نیل یه اس اس راجامولی جدید تو جنوب هنده ولی حالا کم کم باید باور کنیم که نه یه هیرانی جدید پیدا میشه نه راجامولی جدید مثل خان ها بی تکرار میمونن ،،، در مورد تریلر سالار هم خلاصه همه چیش ضعیف بود جلوه های ویژه مخصوصا ولی پریتیویراج بازیگر قدریه کاش نقش منفی میبود شایدم باشه ولی آقای پراشانت دوباره رفته سراغ گارودا 😂😂

      1. وای به حال پراشانت اگه بخواد خاطراتم از کی جی اف و گارودا رو خدشه دار کنه به شخصه گارودا رو از ادهیرا هم بیشتر دوس داشتم اون سکانس ورودیش تو قسمت اول ابهت خالص بود میترسم یه نقش مزخرف بهش داده باشن چون خیلی بعید میدونم نقش منفی اصلی باشه

        1. صحنه ورود گارودا رو قشنگ بالای صدبار دیدم با جزییات همه چیش مو به تن آدم سیخ میکرد ،،، لحظه ای که مجسمه رو نمایی کرد رو که دیگه واویلا بود 💪💪 پراشانت بخواد کپی کاری کنه حتی یه صحنه و لحظه رو از رو فیلم کی جی اف هیچ وقت مثل اول نمیتونع و بدتر گند هم شاید بزنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا