اخباراخبار فیلم ها

نقد تریلر فیلم Kalki 2898 AD

اکنون انتظار به پایان رسیده است! تریلر Kalki 2898 AD منتشر شد و چیزی کمتر از یک تجربه سینمایی عالی نیست. در این درام اکشن علمی تخیلی حماسی پرابهاس در نقش اصلی در کنار دیپیکا پادوکون، کمال حسن، دیشا پاتانی و آمیتاب باچان ایفای نقش می‌کنند. آیا در 27 ژوئن 2024 شاهد یک فیلم پرفروش در گیشه هستیم؟ برای بررسی دقیق تریلر ادامه مطلب را بخوانید.

تریلر با معرفی سرزمین Kasi (کاسی (واراناسی)) شروع می شود که از خشکسالی رنج می برد و جمعیت را در آشفتگی فرو می برد. تنها یک نفر می تواند جهان را نجات دهد – قادر مطلق. آشواتاما (آمیتاب باچان) باید از پادما (دیپیکا پادوکون) که مادر بایراوا (Bhairava) با بازی پرابهاس است محافظت کند. در حالی که خط داستانی دقیق نامشخص بود، باید دید که آیا جهان نجات خواهد یافت یا منجر به نابودی خواهد شد.

دیپیکا پادوکون نقش مادر پرابهاس را بازی می کند، در حالی که دیشا پاتانی مورد علاقه اوست. جلوه‌های ویژه تریلر به لحاظ عظمت و ارزش تولید بالا، تماشایی و چشم‌نواز هستند. موسیقی متن فیلم قدرتمند است و ارتباط موسیقی متن با صحنه‌ها را به درستی منتقل می‌کند. دیالوگ‌ها در نیمه اول این ویدئوی 3 دقیقه‌ای می‌توانست بهتر باشد، اما نیمه دوم آن تاثیرگذار است. لباس‌ها و گریم بازیگران ستودنی است! به خصوص بازی کمال حسن که با ظاهری غیرمعمول و جذاب، مخاطبان را غافلگیر خواهد کرد.

Kalki 2898 AD یک داستان دیستوپیایی است که از وقایع مهاباراتا الهام گرفته شده است.
با توجه به این الهام، به راحتی می‌توان پیچیدگی‌های بالقوه‌ی داستان را تصور کرد. یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها این است که آیا کارگردان، ناگ آشوین، موفق شده است این روایت را به شکلی منظم و قابل درک برای مخاطب امروزی بازگو کند یا خیر و آیا تماشاگر پس از خروج از سینما گیج و سردرگم خواهد بود یا خیر؟

همچنین بخوانید :  چند خبر کوتاه بالیوود (از ساخت kick 2 و ...)

«Kalki 2898 AD» یکی از گران‌قیمت‌ترین فیلم‌های هندی است. اما یک چیز قطعی است: این فیلم با صحنه‌های اکشن مهیج و پرانرژی، جلوه‌های ویژه خیره‌کننده و پیشرفت‌های تکنولوژیکی نفس‌گیر، مخاطبان را شگفت‌زده خواهد کرد. و خب، این همان چیزی است که طرفداران فیلم‌های اکشن همیشه به دنبالش هستند!

فیلم کالکی با بازی پرابهاس و دیپیکا پادوکون مطمئناً گیشه را به شکلی باورنکردنی منفجر خواهد کرد. اما این شروع طوفانی، تضمینی برای موفقیت نهایی نیست. اینجا است که خط داستانی اهمیت پیدا می‌کند. فیلمنامه‌ی قوی می‌تواند فیلم را به یک اثر ماندگار تبدیل کند، در حالی که داستانی ضعیف ممکن است باعث ناامیدی مخاطبان شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. امیدوارم این فیلم فروش داشته باشه مث باده میان چوته میان گند نزنه فیلم باده میان چوته میان همه چیش خوب بود جز داستانش فیلم نزدیک به سه ساعت همشو کرده بودن درگیری بین طرفین اگه ی داستانی مث جوان یا پاتان یا حتی تایگر 3 داشت فیلم تو گیشه شکست نمیخورد منی که عاشق فیلمای آکشی کومار و تایگرم این یکی فیلم چنگی بدلم نزد

    1. منم با اینکه عاشق آکشیم و حتی فیلم رو دانلود هم کردم کوچکترین رغبتی به دیدنش ندارم
      نمره هاش از فروشش هم بدترن تو imdb به زور ۴ گرفته

  2. امسال فیلم ها نمی دونم چرا خوب فروش نمی کنن. فایتر،باده میان چوته میان،میدان،یودا،
    از هالیوود هم فیوریوسا و چند تای دیگه افتضاح فروختن. ولی کلکی بهش امید دارم که‌ بترکونه. یکی کلکی یکی پوشپا 2 بمبن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا