اخباراخبار هنرمندان

همکاری دوباره سانجی گوپتا و سانجی دات قطعی شد

سانجی گوپتا و سانجی دات سابقه همکاری طولانی دارند و در چندین فیلم با هم کار کرده‌اند. از آخرین همکاری آنها ۱۷ سال گذشته است و طرفدارانشان مشتاقانه منتظر پروژه بعدی آن‌ها هستند. در سال ۲۰۲۲ اخباری مبنی بر نهایی شدن همکاری مجدد آنها منتشر شد اما بعد از آن هیچ خبری نشد. به تازگی وبسایت بالیوود هنگاما با سانجی گوپتا مصاحبه‌ای در مورد این پروژه مورد انتظار انجام داده است.

وقتی از سانجی گوپتا در مورد گزارش‌هایی مبنی بر برنامه‌ریزی او و سانجی دات برای یک فیلم پرسیده شد، سانجی گوپتا پاسخ داد: «ما هنوز در حال برنامه ریزی برای یک فیلم با هم هستیم! در واقع، مدیر برنامه او به تازگی برای ملاقات با من آمد. فیلمنامه را آماده کرده‌ایم و حالا مشغول کار روی مسائل اجرایی هستیم.»

آیا او اولین دیدار خود با سانجی گوپتا را به یاد می‌آورد؟ این فیلمساز که به خاطر سبک خاص و فیلم‌های جسورانه‌اش شناخته می‌شود، پاسخ داد: «باید سی و پنج تا چهل سال پیش باشد. من دستیار کارگردان بودم و برای اولین بار در محل فیلمبرداری با او ملاقات کردم. بعداً برای فیلمی به نام «thanedaar» (1990) در کودایکانال (Kodaikanal) فیلمبرداری کردیم. در طول همین برنامه‌ریزی برای فیلمبرداری در فضای باز بود که با هم صمیمی شدیم و دوست شدیم.»

سانجی دات در اولین فیلم کارگردانی سانجی گوپتا با عنوان «آتش (Aatish)» (۱۹۹۴) که در ۱۷ ژوئن سی‌امین سالگرد اکرانش را جشن گرفت، نقش آفرینی کرد. پس از آن، همکاری‌های دیگری همچون Khauff در سال 2000، Jung (2000)،  Kaante (2002)، «مسافر» (۲۰۰۴)، Dus Kahaniyaan (2007) و فیلم نیمه‌تمام «Alibaug» را با هم داشتند. همچنین سانجی دات در فیلم‌هایی که سانجی گوپتا تهیه‌کننده‌ی آن‌ها بود، مانند Plan (2004) و «تیراندازی در لوخاندوالا» (۲۰۰۷) به ایفای نقش پرداخت. این به این معنی است که این دو نفر تا به حال در مجموع در ۹ فیلم با هم کار کرده‌اند.

همچنین بخوانید :  کارینا کاپور: شکم شش تکه باعث ستاره شدن نمی شود.

سانجی دات در مصاحبه‌ای با بمبئی تایمز در سال ۲۰۲۲ اعتراف کرد: «ما از خیلی جهات با هم بزرگ شدیم، دست هم رو می‌گرفتیم. من گوپ (لقب سانجی گوپتا) رو خوب می‌شناسم و می‌دونم از من چی می‌خواد. یه زمانی تو زندگی‌م گمراه شدم. از خودم مراقبت نمی‌کردم و نمی‌خواستم وقتی که تو بهترین شرایط نبودم با او کار کنم. دلیلی که دوباره به باشگاه رفتم این بود که خودم رو برای همکاری دوباره با اون آماده کنم. به زودی به زمین بازی خودم برمی‌گردم.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا