اخباراخبار فیلم ها

وارون گوپتا مدیر بازاریابی فیلم Kalki 2898 AD در مورد تفاوت رفتار مخاطبان شمال و جنوب هند نسبت به فیلم ها و ستارگان می گوید.

فیلم «Kalki 2898 AD» ساخته پرابهاس ممکن است دوباره بحث خسته‌کننده شمال علیه جنوب را داغ کند. با توجه به روندهای فعلی، این فیلم اکران بزرگ و بهتری نسبت به بسیاری از فیلم‌های هندی یا احتمالاً بهترین افتتاحیه تاریخ سینمای هند خواهد داشت. وارون گوپتا، مدیر بازاریابی فیلم، اخیراً در مورد این بحث رو به رشد شمال-جنوب و ادغام این دو با ظهور فیلم‌های سراسر هند صحبت کرده است.

وارون در گفتگوی اختصاصی با Koimoi گفت: «من از معدود افرادی هستم که نحوه عملکرد صنعت فیلم هندی و صنعت فیلم جنوب را می‌بینم. ضرب المثلی که خیلی جا افتاده «زندگی ساده، فکر بلند» است که کاملاً برای صنعت جنوب مناسب است. اما بگذارید کلی‌گویی نکنیم؛ آدم‌های فوق‌العاده‌ای اینجا هستند. بنابراین نمی‌گویم همه در جنوب عالی هستند یا همه در شمال زندگی ساده و فکر بلندی ندارند. ترکیبی از هر دو وجود دارد.»

وارون در ادامه به صحبت در مورد رفتار مخاطبان شمال و جنوب نسبت به یک فیلم و همچنین الگوی تماشای مخاطبان در هر دو منطقه پرداخت.

وارون در این بحث فوق‌العاده در مورد استقبال از فیلم‌های شمال هند و جنوب هند در مناطق مربوطه و بالعکس گفت: «جنوبی‌ها تعصب شدیدی نسبت به ستارگانشان دارند، در حالی که شمالی‌ها در این زمینه خونسردتر هستند.»

با این حال، وارون گوپتا، مدیر بازاریابی فیلم Kalki 2898 AD، الگوی تماشای مخاطبان در هر دو منطقه را توضیح می‌دهد و می‌گوید: «یکی از دلایل اصلی که به شما می‌گویم، خود مخاطبان هستند. تماشای فیلم برای مخاطبان جنوب، هر آخر هفته یک مراسم خانوادگی محسوب می‌شود. در شمال اینطور نیست. بنابراین، این فقط در مورد بازیگران، کارگردانان و تهیه‌کنندگان شمال نیست، بلکه حتی مخاطبان آن‌ها هم همینطور هستند. دیدن فیلم برای آن‌ها یکی از گزینه‌های سرگرمی آخر هفته است، نه یک مراسم. (تماشای فیلم برایشان در آخر هفته صرفاً یک تفریح ​​محسوب می‌شود، نه یک سنت یا عادت الزامی.) باز هم تأکید می‌کنم که این یک کلی‌گویی نیست و شامل همه نمی‌شود، اما اکثراً اینطور هستند.»

همچنین بخوانید :  Animal Park: چگونه ساندیپ ردی وانگا می‌تواند شخصیت ابرار بابی دیول را از جهنم به مجموعه فیلم‌های پرفروش بازگرداند!

وارون در ادامه صحبت‌های خود در مورد تفاوت استقبال از فیلم‌های شمال و جنوب هند می‌گوید:

  • در جنوب نیازی به تبلیغات زیاد فیلم‌ها نیست، چون مردم به محض اطلاع از اکران فیلم، برای دیدن آن به سینما می‌روند. اما در شمال برای جلب توجه مخاطبان به فیلم‌های جنوب هند، باید تلاش بیشتری کرد.
  • این تفاوت به خاطر رفتار متفاوت تماشاگران است. در جنوب، مردم ستاره‌هایشان را مانند خدایان و نیمه‌خدایان می‌پرستند و برای دیدن فیلم‌هایشان حاضرند از جان و دل مایه بگذارند. در حالی که در شمال، مردم علاقه‌مند به ستاره‌ها هستند، اما این علاقه به اندازه جنوب افراطی نیست و حاضر نیستند برای دیدن فیلم هر ستاره‌ای به سینما بروند.

وارون با ذکر مثالی، تفاوت رفتار تماشاگران شمال و جنوب را در روز اکران فیلم‌ها به این صورت توضیح می‌دهد:

  • فیلم Kalki در روز پنجشنبه اکران می‌شود. در جنوب، مردم حتی در این روز هم به سینما می‌روند و فیلم را با فرزندان خود تماشا می‌کنند. اما در شمال، بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند فیلم را در آخر هفته، یعنی روز جمعه، شنبه یا یکشنبه تماشا کنند.
  • وارون تأکید می‌کند که این تفاوت خوب یا بد نیست، فقط نشان‌دهنده الگوی رفتاری متفاوت تماشاگران در دو منطقه است. به همین دلیل است که بسیاری از فیلم‌های جنوب هند در جنوب با استقبال زیادی روبرو می‌شوند، اما در شمال به موفقیت چندانی دست پیدا نمی‌کنند.

وارون در ادامه به این نکته اشاره می‌کند که فیلم‌های بزرگ شمال هند مانند Gadar، جوان و پاتان در جنوب هند نیز با استقبال خوبی مواجه شده‌اند. او ابراز امیدواری می‌کند که فیلم Kalki 2898 AD نیز بتواند رکوردهای جدیدی را در گیشه به ثبت برساند و مورد توجه تماشاگران در هر دو منطقه قرار بگیرد.

همچنین بخوانید :  نقد تریلر فیلم Kalki 2898 AD
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. فروش روز اولش خوب بود اما نه به اندازه تبلیغات.
    فروش روز دوم آن کاملا ضعیف.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا