اخباراخبار فیلم ها

واکنش انیس بزمی درباره کلش Singham Again و بول بولیا 3

فیلم آجی دوگان، Singham Again اکنون در دیوالی 2024 اکران خواهد شد. خب، سازندگان Singham Again می خواستند از درگیری با پوشپا با بازی آلو آرجون، Khel Khel Mein با بازی آکشی کومار و Vedaa جان آبراهام اجتناب کنند. اما، اکنون فیلم اکشن و هیجان انگیز روهیت شتی با بول بولیا 3 با بازی کارتیک آریان کلش خواهد داشت که در دیوالی 2024 اکران خواهد شد.

پیش از این قرار بود Singham Again در روز استقلال اکران شود. اکنون فیلم در باکس آفیس با فیلم روهیت شتی برخورد خواهد کرد. انیس بزمی کارگردان سینگهام به این خبر واکنش نشان داده است.

در مصاحبه‌ای با HT City، انیس سکوت خود را در مورد تداخل اکران فیلم‌ها در گیشه شکست. او گفت که این تداخل‌ها هرگز ایده خوبی نیستند. او گفت که تاریخ اکران بول بولیا 3 را یک سال پیش اعلام کرده بودند و حالا نمی‌دانند چه کاری می‌توان انجام داد. او همچنین گفت که وقتی کلش پیش بیاید، همه فیلم‌ها تحت تأثیر قرار می‌گیرند و قطعا ضرر می‌کنند.

ایشان افزود که این موضوع به نشان دادن اعتماد به محصول ربطی ندارد زیرا هر کارگردان، بازیگر و نویسنده‌ای با اطمینان در مورد فیلم خود صحبت می‌کند. بزمی همچنین فاش کرد که آیا تاریخ اکران «بول بولیا 3» را تغییر می‌دهند یا خیر و گفت که فعلاً به آن فکر نکرده‌اند چون تاریخ اکران فیلم را از قبل تعیین کرده بودند. او همچنین گفت که آجی دوست خوب اوست و این کلش ها در کنترل کسی نیست.

همچنین بخوانید :  حضور شاهرخ خان در تایگر 3 و بازنگری صحنه ها و مواردی در فیلم
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. خان ها کجایید ببینید کیا دارن سر تاریخ دعوا میکنن
    هر چی امسال شخمی بوده به جاش سال دیگه دلی از عذا درمیاریم
    از شاهرخ و سلمان گرفته تا فیلم گانگستری جدید یاش

  2. بودجه فیلم ستاره زمین پر چقدر است؟
    و میتونی در مورد این فیلم یک بسته معلوماتی پست کنی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا