باکس آفیس

وضعیت روز سوم پاتان

دو روز اول برای شاهرخ خان، دیپیکا پادوکون و جان آبراهام بازیگران پاتان عالی بود. آیا روز سوم به اندازه دو روز اول در باکس آفیس هیجان انگیز خواهد بود؟

پاتان در 25 ژانویه اکران شد و در عرض دو روز توانست از مرز 100 کرور در گیشه عبور کند. این فیلم با استقبال بی نظیر تماشاگران مواجه شد. این شوق زیاد به این دلیل بود که طرفداران تقریباً چهار سال دلتنگ شاهرخ خان در صفحه نمایش بودند. در سطح بین المللی نیز، پاتان عملکردی عالی داشت. در اینجا یک به روز رسانی در مورد وضعیت روز سوم اکران بخوانید.

پیش‌بینی‌های اولیه مجموعه‌های باکس آفیس روز سوم :

حتی در روز سوم، شاهرخ خان، دیپیکا پادوکون و جان آبراهام در سالن‌های سینما موفقیت های شگفت انگیزی به دست آورده اند.. علیرغم اینکه روز سوم یک روز غیرتعطیل بود، تماشاگران برای تماشای فیلم به سالن‌ها هجوم آوردند. همانطور که توسط Sacnilk Entertainment گزارش داده است،پاتان تقریباً 40 کرور در روز سوم فروش خواهد داشت. اینها تخمین های اولیه هستند و اعداد نهایی فردا اعلام می شود. در روز اول،پاتان موفق شد بیش از 55 کرور در هند کسب درآمد کند. در روز دوم، یعنی در تعطیلات روز جمهوری، پاتان بیش از 68 کرور خالص در هند به دست آورد. کل مجموع دو روزه حدود 123 کرور هست.

طبق گزارش ها، فروش مجموعه جهانی،حدود 220 کرور است. همچنین گفته می شود که این فیلم با کسب و کار روز اول خود از مجموعه آواتار: راه آب پیشی گرفته است. نمی توان انکار کرد که پاتان به صورت رعدآسایی افتتاح شده و قصد فروکش کردن ندارد. بالیوود برای رسیدن به موفقیت در گیشه تلاش می‌کرد و پاتان موفق شد این طلسم را بشکند. این اولین موفقیت بزرگ امسال بالیوود است. در توییتر، تنها چیزی که طرفداران در مورد آن مشغول بحث و نظر هستند، شوق پاتان و مجموعه باکس آفیس فوق العاده آن است. شاهرخ خان واقعا یک پادشاه است!

همچنین بخوانید :  باکس آفیس روز پانزدهم آدیپوروش
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا