اخباراخبار هنرمندان

وقتی از بابی دئول درباره موفقیت فیلم های جنوبی پرسیده شد.

بابی دئول از موفقیت فیلم Animal لذت می برد. او تبدیل به یک چهره وایرال شده است، چه به خاطر شخصیت لالش باشد و چه به خاطر رقص جمال کودو و نقش کوچکش (با وجود نقش کم تاثیرگذار است). بابی دئول دوباره قلب ها را تسخیر کرده است. اخیراً در طی یک تعامل، از بابی در مورد موفقیت های فیلم جنوب پرسیده شد.

بابی دئول در Agenda Aaj Tak شرکت کرد. از او در مورد فیلم های جنوبی که بسیار بهتر از بالیوود کار می کنند، پرسیده شد. بابی از صنعت فیلم هندی دفاع می کند و می گوید که امسال برای بالیوود عالی بوده است. بابی در ادامه موفقیت های فیلم های شاهرخ خان، جوان و پاتان را تکرار کرد. او همچنین در مورد بازیگر سانی دئول و Gadar 2 نیز صحبت کرد. شاهرخ دو فیلم پرفروش ارائه داده است، برادرم یک فیلم پرفروش و پدرش نیز موفق شده است. راکی اور رانی کی پریم کاهانی یک موفقیت بزرگ بود و طرفداران، درمندرا و شبانا ازمی را در فیلم دوست داشتند. و اکنون، Animal نیز موج های بزرگی را در گیشه ایجاد می کند.

بابی می‌گوید که نمی‌داند این کارگردان جنوب است یا کارگردان سینمای هندی (می‌گوید که سبک فیلم‌سازی وانگا از موانع بین سینمای هند جنوبی و هند فراتر می‌رود. او معتقد است که استعداد وانگا آنقدر منحصر به فرد است که نمی توان آن را در ژانر خاصی یا سبک منطقه ای دسته بندی کرد.) و می‌افزاید که هیچ‌کس را به اندازه ساندیپ ردی وانگا با استعداد ندیده است. بابی در ادامه به این باور که کارگردان، طرفداران را مجبور به تماشای دوباره و دوباره فیلم خواهد کرد، اشاره کرد.

همچنین بخوانید :  جدیدترین خبر از ساخت فیلم گولمال 5

اخیراً ویدیویی از بابی دئول در فضای مجازی منتشر شد که در آن بابی در حال هل دادن یکی از طرفدارانش دیده شد. مردم بابی را به شدت کوبیدند و گفتند که موفقیت فیلم اخیرش او را مغرور کرده است. خب، در دفاع از بابی باید گفت که او برای پرواز دیرش می‌شد. او برنامه شلوغی دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. درد جنوبی ها بخوره تو سر بالیوود بدردنخور تا ۱۰۰ سال دیگم نمیتونن فیلمی مثل باهوبالی و کی ج اف بسازن

  2. طرفداران هم یه وقتایی بیش از حد اذیت و مزاحمت ایجاد میکنن تا ابراز علاقه ،،، هواپیما که منتظر کسی نمی مونه باید سر وقت پرواز کنه در ضمن بابی دئول از بازیگرای خوش اخلاق ها و بی حاشیه های بالیوود محسوب میشه من حاشیه خاصی ازش بیاد ندارم فقط همون اعتیادش به الکل بوده که اونم الان ترک کرده حتی از سانی دئول برادرش هم بی حاشیه تره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا