اخباراخبار هنرمندان

وقتی عامر خان یاش چوپرا، رام گوپال وارما را متهم به دروغ گفتن کرد: “وقتی آنها این کار را می کنند به شدت دردناک است.”

عامر خان در پاسخ به اتهام مرحوم یاش چوپرا مبنی بر اینکه می خواهد دقیقا بداند که چه تعداد مشت به سانی دئول می زند و برعکس، زمانی که نقشی که شاهرخ خان در نهایت در فیلم Darr انجام داد به او پیشنهاد شد، در همان مصاحبه سال ۱۹۹۷ نیز گفت که رام گوپال وارما از او متنفر است.

عامر خان در مصاحبه ای در سال ۱۹۹۷ در مورد فیلم سازان یاش چوپرا و رام گوپال وارما صحبت کرد. او در واکنش به نظرات کارگردانان در مورد عامر در رابطه با فیلم هایشان در Darr (1993) و Rangeela (1995) گفته بود که «آنها به سادگی دروغ می‌گویند». عامرخان گفت که وقتی این کار را می کنند به او صدمه می زنند.

عامرخان در پاسخ به اتهام مرحوم یاش چوپرا مبنی بر اینکه می خواست بداند دقیقاً چند مشت به سانی دئول خواهد زد و بالعکس، زمانی که نقشی را که شاهرخ خان در نهایت در Darr انجام داد به او پیشنهاد شد، پاسخ می داد. در همین حال، رام گوپال ورما در مصاحبه ای دیگر، سهم عامر در موفقیت Rangeela را که عامر در کنار اورمیلا ماتوندکار حضور داشت، نادیده گرفته بود.عامر در مصاحبه ای در سال ۱۹۹۷ گفته بود که رام گوپال وارما احساس ناامنی می کند زیرا اعتبار زیادی برای موفقیت فیلم کسب کرده است.عامر همچنین به اظهارات یاش چوپرا مبنی بر اینکه ایده دیگری در مورد ایفای نقش منفی در Darr دارد، پاسخ داد.

عامرخان به Rediff گفت: ” آن ها نمی توانند رویکرد من را درک کنند. آن ها به سادگی دروغ می گویند. بله وقتی این کار را انجام می دهند بسیار دردناک است. با توجه به اتهام یاش چوپرا دوست دارم همه چیز را در نظر بگیرم. در روایت اول فیلم او به من گفت که سانی (دئول )و من می جنگیم اما این جوهی (زنی که من به او علاقه داشتم و آزارش می دادم)است که مرا می کشد.بعد فهمیدم که او نقطه اوج متفاوتی را برای سانی روایت کرده است که در آن سانی مرا خواهد کشت. بنابراین یک روایت مشترک خواستم.من نگران اعتبارم روی صفحه نمایشم بودم. مطمئناً قرار نبود من توسط یک قهرمان معمولی در یک فیلم تجاری معمولی کتک بخورم.از اینکه در Jeeta Wohi Sikandar مورد ضرب و شتم دیپاک تیجوری قرار گرفتم ناراحت نبودم چون یک فیلم متفاوت بود.اما اگر شما دو بازیگر مانند من و سانی دارید، مطمئناً نمی‌خواهم توسط او یا حتی آرنولد شوارتزنگر مورد ضرب و شتم قرار بگیرم. آیا مشکلی هست؟”

همچنین بخوانید :  نظرات طرفداران سلمان خان در مورد ویدیوی جدید او: سلمان خان به نظر "خسته و ناسالم" به نظر می رسد.

عامرخان در ادامه با یادآوری تعامل خود با این فیلمساز فقید افزود: وقتی یاش به من گفت که در اوج مبارزه شرایط مساوی خواهد بود از او پرسیدم منظورش از این حرف چیست و او گفت که هر دوی ما(من و سانی دئول) تعداد مساوی مشت به همدیگر خواهیم زد. این حرف های او بود که در حضور مانموهان سینگ فیلمبردار و هانی ایرانی فیلمنامه نویس مطرح شد.در هر حال، منطقی تر بود کاری کنیم که قهرمان زن داستان که تمام مدت مورد تهدید و ارعاب قرار گرفته بود، شکنجه گرش را بکشد.
یاشجی همچنین گفته است که من ایده دیگری را در مورد ایفای نقش منفی داشتم. در واقع اگر این کار را انجام می دادم، این نقش را آن طور که در فیلم انجام می شد، بازی نمی کردم. این شخصیت مشکل روانی داشت و باید براساس آن بازی می شد.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا