اخباراخبار فیلم ها

پخش نسخه دیجیتالی هانومان… دنباله فیلم ساخته می شود.

هانومان با بازی تجا ساجا یکی از بزرگترین اکران های امسال است. کارگردانی این فیلم بر عهده پراشانت وارما است. این یک فیلم ابرقهرمانی تلوگو است که توده ها را کاملا سرگرم کرد. داستان حول محور مردی می‌چرخد که به قدرت‌های فوق‌العاده دست می‌یابد و با شیطان مبارزه می‌کند. این فیلم یکی از پرفروش ترین فیلم های سال 2024 تاکنون شد. در ژانویه وارد سینماها شد و اکنون بر روی پلتفرم‌های OTT در دسترس است. فیلم اکنون بر روی سه پلتفرم مختلف در دسترس خواهد بود. امروز، کارگردان تاریخ انتشار OTT نسخه های تامیلی، کانادایی و مالایایی هانومان را اعلام کرد.

طبق توییتی که پراشانت وارما منتشر کرده است، نسخه تلوگو، کانادایی و مالایایی هانومان در روز 5 آوریل در دیزنی + هات استار منتشر خواهد شد. این توییت برای طرفداران شگفت‌انگیز بوده است زیرا نسخه‌های تلوگو و هندی فیلم در حال حاضر منتشر شده‌اند. نسخه هندی هانومان در JioCinema در دسترس است در حالی که نسخه تلوگو در Zee5 بدون هیچ اعلام قبلی منتشر شد.

این حرکت سازندگان برای انتشار فیلم بر روی سه پلتفرم مختلف، طرفداران را کنجکاو و سردرگم کرده است. برخی از طرفداران اظهار داشتند که قبلاً نسخه‌های دیگر فیلم را تماشا کرده‌اند، زیرا مدت‌ها منتظر اعلام نسخه‌های تامیلی، مالایالام و کانادا بودند. برخی حتی این سوال را مطرح کردند که نسخه های مراتی، اسپانیایی، کره ای، چینی و ژاپنی این فیلم چه زمانی به OTT عرضه می شود.

بعد از فیلم «هانومان»، طرفداران مشتاق هستند تا جزئیات بیشتری درباره «جای هانومان» بدانند. بله، دنباله فیلم «هانومان» در حال ساخت است و انتظار می‌رود این فیلم در سال ۲۰۲۵ اکران شود. گفته می‌شود تجا ساجا قرار است به‌عنوان یک ابرقهرمان و نجات‌دهنده بازگردد. همچنین گزارش شده‌است که تجا ساجا در پروژه دیگری با حضور چندین ستاره نیز بازی خواهد کرد.

همچنین بخوانید :  وقتی شاهرخ خان از پریانکا چوپرا پرسید: «آیا با بازیگری مثل من ازدواج می‌کنی؟
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام خدمت ادمین محترم و گرامی سال نو رو تبریک میگم و آرزوی سالی سرشار از سلامتی و خوشحالی برای شما دارم و همچنین برای دوستان گرامی بالیوود دوست مخصوصا شاهرخ فنا 😁😍😍🌹 ایشالا امسال برای همه هموطنان سالی نیکو و پربار باشه نه مثه امسال بالیوود که از همین اوایل افتاده تو سراشیبی 👑🌹🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا