اخباراخبار هنرمندان

پس از دانکی، راجکومار هیرانی می خواهد برای فیلم بعدی خود سراغ رانبیر کاپور برود.

راجکومار هیرانی در حال حاضر از موفقیت آخرین کارگردانی خود، دانکی لذت می برد.

در میان تمام عشقی که برای کارگردانی هیرانی سرازیر شده است، او اشاره جالبی درباره پروژه آینده خود با رانبیر کاپور کرده است و چیزهایی را گفته است که همه شما را هیجان زده می‌کند.

در آخرین مصاحبه خود، در حالی که راجکومار هیرانی از افشای جزئیات خودداری کرد، از آماده بودن چند فیلمنامه صحبت کرد و گفت با رانبیر کاپور در تماس است. او همچنین در رابطه با فیلم بعدی خود با رانبیر کاپور با هیجان گفت که دوست دارد آن را بسازد. سانجو که در سال 2018 اکران شد، در باکس آفیس موفق بود و توانست بیش از 588.5 کرور در سراسر جهان به دست آورد.

راجکومار هیرانی به ایندیا تودی گفت: «رانبیر واقعا دوست داشتنی است. ما زمان خوبی را در ساخت سانجو داشتیم و قطعا دوست دارم با او فیلم دیگری بسازم. چند فیلمنامه جالب با من وجود دارد و ما در ارتباط هستیم. بنابراین بیایید ببینیم که این همکاری به کجا می رسد. گاهی اوقات پیش می آید که شروع به نوشتن یک فیلمنامه خاص می کنید و به جایی نمی رسد و سپس یک فیلمنامه دیگر را شروع می کنید و به نتیجه ای عالی می رسد. پس بله، من عاشق رانبیر هستم.»

پس از انتشار سانجو، رانبیر کاپور و راجکومار هیرانی به دلیل اینکه ظاهراً تصویر دات را در انظار عمومی سفید کردند، مورد انتقاد شدید قرار گرفتند.

 

همچنین بخوانید :  تاریخ اکران Gadar 2 سانی دئول و آمیشا پاتل تغییری نخواهد کرد
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. این رنبیرانیمال هم شده مثل آکشای دلقک روضه میخونه بهش فیلم میدن😐😐😐😐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا