اخباراخبار فیلم ها

پیش بینی فروش فیلم Tu Jhoothi Main Makkaar و وضعیت خوب پیش فروش

پیش‌بینی باکس آفیس Tu Jhoothi Main Makkar

فیلم رانبیر کاپور و شرادا کاپور برای پیش فروش آماده شده است و این تعداد در حال افزایش است.براساس این گزارش، این فیلم در روز اول نمایش حدود ۳۰ هزار بلیت فروخته است که بیش از ۱ کرور فروش داشته است. بر اساس گزارش های تجاری، 1 کرور. Tu Jhoothi Main Makkaar به کارگردانی Luv Ranjan یک کمدی – عاشقانه هندی است که در آن رانبیر کاپور، شرادا کاپور و آنوباو سینگ باسی حضور دارند. بازگشت رانبیر کاپور به ژانر کمدی-عاشقانه پس از سال ها ، انتظارات قابل توجهی را برای فیلم ایجاد کرده است.
در یک زمان حیاتی، زمانی که بالیوود دو  فیلم شکت خورده را پشت سر هم دید(سلفی و شهزاده)، Tu Jhoothi Main Makkar پرتو امید را با خود می آورد. سازندگان و کارشناسان تجارت ، روند مثبتی را می بینند و همچنین امیدوارند با موفقیت فیلم، ژانر رمانتیک دوباره احیا شود. آخرین فیلمی که در این ژانر پا به عرصه وجود گذاشت Sonu Ke Titu Ki Sweety بود که آن فیلم نیز توسط Luv Ranjan کارگردانی شد.

پیش فروش این فیلم از هم اکنون آغاز شده است و قرار است در ماه مارس اکران شود. این فیلم در میان مخاطبان مورد توجه قرار گرفته است و به نظر می رسد روند اولیه مناسب باشد. با این حال موفقیت این فیلم به عوامل مختلفی مانند کیفیت فیلم، تبلیغات دهان به دهان و رقابت با دیگر فیلم ها بستگی خواهد داشت.

با توجه به روندهای اولیه، انتظار می‌رود تعداد صفحه نمایش های Tu Jhoothi Main Makkaar در محدوده ۳۵۰۰ تا ۳۷۰۰ صفحه نمایش باشد.، البته تا عصر روز سه شنبه باتوجه به تقاضا برای بلیت در بین تماشاگران، ممکن است خیلی چیزها تغییر کند.  فیلم جوانان را برای روز افتتاحیه هدف قرار می دهد سپس در آخر هفته طولانی خود تمرکز خود را برای مخاطبان خانوادگی تغییر می دهد.

همچنین بخوانید :  در صورت همزمانی اکران جوان و KGF 3 نظر طرفداران درباره برنده باکس آفیس چه کسی خواهد بود؟

Tu Jhoothi Main Makkaar اخیراً توسط هیئت مرکزی صدور گواهینامه فیلم (CBFC) با مدت زمان تایید شده 159 دقیقه (2 ساعت و 39 دقیقه) گواهینامه U/A دریافت کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا