اخباراخبار فیلم ها

پیش فروش فیلم سالار: 100 هزار دلار پیش فروش در خارج از کشور

فیلم سالار یکی از موردانتظارترین فیلم های سال بوده و انتظارات از آن از روز اعلام این خبر بسیار زیاد بوده است. این فیلم به کارگردانی پراشانت نیل، محصول کمپانی هومبال فیلمز است. پرابهاس که به خاطر طرفداران جهانی‌اش مشهور است، آماده می‌شود تا با سالار، یک فیلم هیجان‌انگیز اکشن که قرار است در پایان سپتامبر به روی پرده‌ها برود، هوادارانش را هیجان زده کند. با وجود اینکه هنوز بیش از یک ماه تا اکران فیلم باقی مانده است، رسانه های اجتماعی مملو از گزارش هایی در مورد فروش پیش از اکران آن در ایالات متحده هستند.

Manobala Vijayabalan، ردیاب صنعت فیلم، اخیراً گزارشی در مورد رزرو قبلی سالار در ایالات متحده در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشته است. او در توییتی نوشت: سالار از 100 هزار دلار در ایالات متحده عبور می کند؟

فیلم سالار برای اکران جهانی در سینماهای جهان در تاریخ 28 سپتامبر 2023 برنامه ریزی شده است.

همچنین بخوانید :  آجی دوگان و موهنلال به طور همزمان فیلم Drishyam 3 را به زبان هندی و مالایالام فیلمبرداری می کنند و در همان تاریخ منتشر می کنند.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

13 دیدگاه

  1. احتمال زیاد این فیلم حسن ختامی باشه برای شکست های پی در پی پراباس البته فیلم های شکست خوردش بودجه های خیلی سنگینی داشتن دلیل شکست ها همین بودجه بوده وگرنه پراباس الان از نظر من بهترین استایل و بازیگره برای فیلمای اکشن و ماجراجویی مثل دوان جانسون هالیوودی این فیلم بودجه معقولی داره راحت موفق میشه از پنج فیلم پرفروش سینمای تلوگو چهارتاش فیلمای پراباس هست بازم آفرین داره که همچنان فیلمهای با بودجه بالا رو میپزیره

  2. سلام می خواستم بدونم چرا فیلم جدید ویدیوت جاموال به نام کرک:برنده زنده میمونه۲۰۲۴ چرا توی باکس آفیس فروش این فیلم رو نشون نمیدن

    1. تو بعضی سایتا هست ولی اونجور اهمیتی بهش داده نشده در حد فیلم های تاپ. فروشش رو چند دقیقه دیگه میذارم

      1. سلام
        تو پستی که مربوط به فروش روز سوم هست فروش روز اول تا سوم رو قرار دادم
        فروش روز اول 4.25 کرور خالص بود.

  3. سلام ببخشید فیلم هندی گاناپات2023 با بازی تایگر شروف کیه نسخه اورجنالش میاد ممنون

    1. سلام تا 2-3 روز پیش فیلم هایی که پرطرفداران و پرسروصدا، آخرین وضعیت فروششون رو قرار دادم و امروز هم بروزرسانی میشه. فیلم خاصی مدنظرتون هست که فروشش رو بگذارم؟

  4. سلام اطلاعات تون کم شده و فروش فیلم ها رو خوب نمیزارید فروش فیلم هندی ماده370 2024 رو بزارید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا