اخباراخبار هنرمندان

چند خبر کوتاه بالیوود (از ساخت kick 2 و …)

با چند خبر از هنرمندان بالیوود در این پست با ما همراه باشید :

هرا پری 3
فرهاد سامجی

Hera Pheri 3: طرفداران آکشی کومار در توییتر اعلام کردند که نمی خواهند فرهاد  سامجی فیلم فیروز نادیادوالا ،Hera Pheri 3 را کارگردانی کند.  چرا که سال گذشته، باچان پاندی به کارگردانی او شکست خورد. طرفداران ترند Remove Farhad From Hera Pheri (فرهاد را از تیم هرا پری حذف کنید)را در شبکه های اجتماعی آغاز کرده اند.

آنها همچنین می خواهند احمد خان از دنباله Awara Paagal Deewana حذف شود. بسیاری از طرفداران احساس می کنند که OG Priyadarshan برای Hera Pheri بهترین است. فیلم ها نیز برای کارنامه بازیگر بسیار حساس هستند.

سانجی دات

سانجی دات که به تازگی فیلمبرداری فیلم آینده خود، «لئو» را به پایان رسانده است، از زیارتگاه معروف «Aishmuqam» در کشمیر بازدید کرد تا از آن برکت بگیرد.
این بازیگر در حال زیارت و ادای احترام در حرم مطهر صوفیان حضرت زین الدین ولی، دیده شد.

سانجی دات

زیارتگاه Aishmuqam یکی از معروف ترین زیارتگاه های صوفی در دره کشمیر است و پیش از این سلمان خان بازیگر نیز در هنگام فیلمبرداری فیلم خود با نام باجرنگی بایجان از این مکان دیدن کرده بود.

سلمان خان و ساجد نادیادوالا

سلمان خان و ساجد نادیادوالا برای «Kick 2» با هم متحد می شوند.

سلمان خان و ساجد نادیادوالا برای فیلم «Kick 2» که فیلمنامه آن در حال نگارش است، به یکدیگر خواهند پیوست. باید دید این فیلم چه زمانی روی صحنه می رود.در حال حاضر، سلمان خان مشغول پروژه “Kisi Ka Bhai… Kisi Ki Jaan…به کارگردانی فرهاد سامجی است که برای اکران در 21 آوریل آماده می شود. این فیلم توسط خانه تولید سلمان حمایت می شود و شنیده ها حکایت از این دارد که نام ساجد نادیادوالا احتمالا به عنوان تهیه کننده مشترک در تیتراژ نمایش داده می شود.

همچنین بخوانید :  تایگر 3 بالاتر از پاتان و war به لحاظ اکشن و سکانس های اکتان بالا
جانی لور
فیلم سیرک

جانی لور که در فیلم سیرک روهیت شتی نیز حضور داشت، اخیراً در مورد شکست این فیلم صحبت کرد.جانی گفت که هر کارگردانی درباره فیلم خوب فکر می کند، هیچ کس نمی خواهد ضرر کند چون آن ها به شدت روی فیلم سرمایه گذاری می کنند.از نظر مالی و احساسی، تلاش زیادی برای ساخت فیلم صورت می گیرد.به گفته وی، در «سیرک» هر کاری که کردند مورد تقدیر قرار گرفت.

وی همچنین افزود: ممکن است در کلیت فیلم اشتباهاتی وجود داشته باشد که مردم دوست نداشته باشند و به همین دلیل فیلم موفق عمل نکرد. با این حال، اکنون نمی توان کاری در این باره انجام داد. مردم به دنبال کمدی هستند، مردم همیشه از ما انتظار دارند.

کاجول و رانی موکرجی

روز جمعه، کاجول تصویری از خود در حال ژست گرفتن با تانیشا و رانی به اشتراک گذاشت که در آن هر سه لباس سیاه پوشیده اند. او با به اشتراک گذاشتن این عکس در اینستاگرام، نوشت: “همه سیاه پوش! اما این بار او این کار را نمی کند و با تمام وجود خانم چاترجی و بنگالی را بازی می کند.

این برای طرفداران بسیار خوشایند است چرا که دیدن دوباره این ستاره ها در یک قاب، نوستالژیک هست.طرفداران به یاد تینا و انجلی از «Kuch Kuch Hota Hai» افتادند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا