اخباراخبار هنرمندان

کارینا کاپور: شکم شش تکه باعث ستاره شدن نمی شود.

کارینا کاپور ممکن است در طول حضورش در فصل هشتم کافی با کاران از جنجال جلوگیری کرده باشد اما او در مورد افکار خود در مورد ستاره های بالیوود آنچه حقیقت هست و در ذهن دارد را رک و راست می گوید. کارینا چندان تحت تاثیر بازیگرانی که شکم شش تکه خود را به نمایش می گذارند، قرار نمی گیرد. با این حال، او از پسر عمویش رانبیر کاپور تمجید می کند.

کارینا اشاره می کند که برای ستاره شدن باید بازیگر خوبی بود. او بابی دئول را مثال زد که نقش های متنوعی را در کارنامه خود بازی کرده است. زمان برد، اما بابی بالاخره به عنوان یک ستاره بالیوود اعتبار شایسته خود را به دست آورد.

کارینا کاپور در آخرین مصاحبه با فیلم همراه، تعدادی از بازیگران بالیوود را مورد بررسی قرار داد. او گفت: “اگر شما بزرگ، با استعداد باشید و مردم شما را دوست داشته باشند، با شما ارتباط برقرار کنند، ستاره شدن به دنبال شما خواهد آمد. اینطور نیست که “اوه او شکم شش تکه دارد، او خیلی هات به نظر می رسد پس او یک ستاره بزرگ است.” گاهی اوقات دلم می خواهد به آن بازیگران بگویم، لطفا اول تی شرت خود را بپوشید. من حتی نمی توانم در حال حاضر به تو نگاه کنم.

کارینا کاپور همچنین اشاره کرد که یک بازیگر خوب و یک ستاره بزرگ مانند “دست در دستکش” است. این بازیگر ضمن صحبت در مورد بابی دئول گفت: استعداد واقعی همیشه راه خود را به قله پیدا می کند.

کارینا از پسر عموی خود رانبیر کاپور تمجید کرد و او را “بازیگر خارق العاده” خواند. خوب، رانبیر در طول سال‌ها با پروژه‌هایی مانند برفی، Yeh Jawan Hai Deewani، براهماسترا، تماشا، و Animal، مهارت‌های بازیگری خود را ثابت کرده است. مگر اینکه نقش اقتضا کند، او یکی از بازیگرانی نیست که شکم شش یا هشت تکه ای ساخته است. بنابراین، ما در اینجا کاملاً با کارینا موافقیم.

همچنین بخوانید :  توئیت جدید KRK : دستمزد هرتیک روشن برای Fighter مبلغ 85 کرور و دستمزد دیپیکا 20 کرور است!
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. بهترین و قویترین بازیگرزن بالیوود فقط بیو👏👏👏👏👏👏👏 حیف نیست رانبیرانیمال پسرعموشه؟؟؟؟🤔🤔🤔🤔😡😡😡😡

    1. کارینا حتی مدتیه باکی از انتشار عکس بدون آرایشش نداره برخلاف خیلی از سلبریتی ها
      بازیش هم واقعا عالیه

  2. ذهنم مستقیم رفت سمت تایگر شروف
    چقدر این بشر بنجل و بدردنخوره الان هم که خبر اومده میخواد بازسازی رامبو رو بسازه مغزش هنوز تو زمان بروسلی و سیلوستر گیر کرده
    فکر میکردم بعد از افتضاح آخرش عاقل بشه ولی هنوزم همونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا