اخباراخبار فیلم ها

کلش فیلم ودا جان آبراهام و Khel Khel Mein آکشی کومار

در خبرهای جدید مشخص شد که درام کمدی آکشی کومار، Khel Khel Mein که برای اکران در 6 سپتامبر برنامه ریزی شده بود، اکنون به روز استقلال موکول شده است. در ضمن اوایل این هفته ودا با بازی جان آبراهام از 12 جولای به 15 آگوست موکول شد این یعنی آکشی کومار و جان آبراهام برای سومین بار در روز استقلال با هم درگیر میشوند!

اولین کلش آنها در روز استقلال در سال 2018 اتفاق افتاد. فیلم ورزشی آکشی کومار، طلا (Gold)، افتتاحیه عظیمی به ارزش 25.25 کرور داشت. این فیلم خیلی زود افت کرد اما توانست از 100 کرور عبور کند. Satyameva Jayate از جان آبراهام، صنعت را غافلگیر کرد، زیرا با 19.50 کرور افتتاح شد. فیلم 80.50 کرور در مجموع فروخت و در نهایت تبدیل به یک سوپرهیت شد.

یک سال بعد، آکشی کومار دوباره بزرگترین افتتاحیه کار خود را در روز استقلال با Mission Mangal داشت. این مجموعه روز اول به مبلغ 29.16 کرور بود و همچنین اولین فیلم این سوپراستار در باشگاه 200 کروری بود. از آن طرف Batla House با بازی جان آبراهام، در روز افتتاحیه نیز رقم قابل ستایشی داشت: مبلغ 14 کرور… تبلیغات شفاهی قوی بود و کلکسیون‌های مادام العمر آن مبلغ هنگفت 87.22 کرور بود.

این نشان می دهد که هر دو بازیگر در تعطیلات ملی عملکرد خوبی داشتند. همچنین، این کلش ها هرگز به دعواهای زشت بر سر اشتراک گذاری صفحه منجر نشد و انتشار به صورت مسالمت آمیز انجام شد. به نظر می رسد که روز استقلال 2024 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

همچنین بخوانید :  اخبار جدید از Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan

جالب اینجاست که آکشی کومار و جان آبراهام خارج از روز استقلال نیز با هم کلش داشته اند. فیلم خاکی آکشی و اعتبار جان آبراهام با هم در آخر هفته روز جمهوری سال 2004 منتشر شدند. اولی موفقیت خوبی بود در حالی که دومی یک فاجعه بود. یک سال بعد، Insan با بازی آکشی کومار و Elaan با بازی جان آبراهام در 14 ژانویه 2005 با هم درگیر شدند. هر دو فیلم پرستاره‌ بودند اما در گیشه شکست خوردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا