اخباراخبار فیلم ها

یک شایعه در مورد دلیل تاخیر در ساخت فیلم تایگر علیه پاتان و دلایل رد این شایعه

شاهرخ خان و سلمان خان در سال 2023 پایه و اساس جهان جاسوسی را با دو فیلم اکشن پاتان و تایگر 3 پایه گذاری کردند. اکنون با ساخت War 2 و فیلم جاسوسی زن محور با آلیا بات و شارواری واگ، یاش راج فیلمز در حال گسترش دنیای جاسوسی خود با نبرد نهایی در «تایگر در مقابل پاتان» است.

این فیلم مورد انتظار که شاهرخ خان و سلمان خان در آن نقش اصلی را ایفا خواهند کرد، قرار است امسال روی صحنه برود و در سال 2025 به نمایش درآید. سیدارت آناند کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت. البته چند ماه پیش گزارش شد که ساخت فیلم با تاخیر مواجه شده و فیلمنامه آن در حال کار است.

اکنون، بر اساس دیوانه‌وارترین نظریه‌ای که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است، این فیلم به تأخیر افتاده است و دلیل آن ساخت فیلم دیگری است که زمینه‌ساز و پایه این فیلم باشد. گزارش‌هایی هم اظهار داشته‌اند که آدیتیا چوپرا قبل از شروع نبرد نهایی بین تایگر و پاتان، قصد دارد فیلم دیگری با حضور شاهرخ خان و سلمان خان برنامه‌ریزی کند. منبع این فرضیه و گمانه زنی و شایعه عجیب را نمی‌توانیم پیدا کنیم. ممکن است این انتشار به عنوان یک شوخی داخلی میان طرفداران ویرال شده یا چیز دیگری باشد.

حتی اگر بخواهیم این تئوری عجیب و غریب را باور کنیم، منطق، آمار و ریاضیات، هیچکدام از این سه تا با هم جور در نمی آیند تا ما را مجاب کنند.

سه دلیل وجود دارد که چرا این تئوری دیوانه وار، عجیب‌ترین مجموعه‌ی شایعات تایید نشده و ساختگی است:

همچنین بخوانید :  پریانکا چوپرا منتظر فرصتی در هالیوود است که با بهترین ها کار کند

۱. بودجه:

برای حضور شاهرخ خان در یک فیلم از «دنیای جاسوسی» یاش راج فیلمز، این کمپانی مجبور شد صدها کرور برای جای دادن ستاره‌اش در «پاتان» هزینه کند. به طور مشابه، سلمان خان نیز برای هر فیلم مبلغی بیش از ۱۰۰ کرور دستمزد دریافت می‌کند. حضور همزمان این دو در یک فیلم، ثروت هنگفتی برای آدیتیا چوپرا هزینه خواهد داشت. یک فیلم اکشن با بودجه بالا به هزینه‌ای بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ کرور نیاز دارد. چرا مرد عاقلی مانند آدیتیا چوپرا باید برنامه‌ی ساخت یک فیلم عظیم دیگر با بازیگران و داستانی تقریباً مشابه داشته باشد؟

۲. کشتن هیجان و هیاهو:

هر زمان که شاهرخ خان و سلمان خان را با هم روی پرده می‌بینیم، هیاهوی دیوانه واری ایجاد می‌شود. هیجان و هیاهوی پیرامون فیلم «تایگر در مقابل پاتان» به قدری بالاست که یاش راج فیلمز حتی ریسک ساخت آن بدون نقش‌آفرینی یک بازیگر زن را می‌پذیرد، زیرا فیلمی با محوریت رفاقت مردانه این‌قدر محبوبیت دارد که نیازی به بازیگر زن ندارد. پس چرا کسی بخواهد با ساختن یک مقدمه، کل هیجان و تبلیغات پیرامون فیلم «تایگر در مقابل پاتان» را از بین ببرد؟

۳. بیایید در مورد تدارکات صحبت کنیم:

در حالی که یاش راج فیلمز با موفقیت «پاتان» را روی پرده برد، فیلم «تایگر ۳» عملکرد خوبی نداشت. حالا دیگر زمان حرف زدن از تحلیل و بازنگری است.

اگر با «تایگر در مقابل پاتان» قمار کنند و شکست بخورند، این به معنای نابودی جادویی‌ترین زوج روی پرده و خشم و نارضایتی گسترده بین هواداران خواهد بود. در این مرحله، یاش راج فیلمز و آدیتیا چوپرا به خوبی می‌دانند که دیگر فضایی برای آزمایش وجود ندارد و آن‌ها باید تحلیل و بازنگری را در دستور کار قرار دهند.

همچنین بخوانید :  تجزیه و تحلیل روند بالیوود از زبان کارشناسان در نیمه اول 2023 (بخش دوم)

پس منطقی ترین به روزرسانی و خبر این است که فیلم توسط آدیتیا چوپرا برای شروع دوباره کار بر روی فیلمنامه به تعویق افتاده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

9 دیدگاه

  1. شما از شاهرخ خان و سلمان خان حرف زدید، اما از حضور جیسون ماموا هیچ حرفی نزدید، می‌توانید دلیل آن را بگویید.
    بودجه فیلم های پرابهاس حتی به 700 کرور است، اما اینها نمی‌توانند (همان کمپانی) یک فیلم 700 کروری بسازند آن هم در موجودیت دو سوپر استار.

    1. طبق یه سری خبرا گفته شده که یاش راج فیلمز برای
      نقش منفی فیلم، دنبال یه بازیگر هالیوودی هستن و گفته شده
      جیسون ماموا در اولویت هست.
      اینکه الان از جیسون حرفی زده نشده چون فعلا چیزی قطعی نیست
      و بزودی اخبار فیلم و بازیگراش قطعی میشه

    2. سرمایه گذاری بیش از اندازه روی یک بازیگر اشتباه محض است، حالا چه پرابهاس چه خان های بالیود، فیلم ۷۰۰ کروری چقدر سینما بگیرد و چقدر فروش کند تا بتونه به سوددهی برسه؟
      اکثر فیلم های با بودجه بالا چه داخل جنوب چه داخل شمال، یا فلاپ شدند یا به زور هیت، آن هم با بازیگران بسیار معروف مثل پرابهاس و تلپاتی ویجی و غیره!
      حالا با این وضعیت داستان های ضعیف یاش راج، جلوه های ویژه خراب و قهرمان پردازی های ضعیف چه تضمینی هست که یک فیلم ۴۰۰ کروری موفق بشه و مثل فیلم تایگر ۳ چوب حماقت های یاش راج رو نخوره؟ که تایگر سه هم قربانی همین ضعف ها شد و یک فرانچایز عالی زمین خورد.
      از تمام اینها که بگذری، بحث داستان پردازی و قدرت بازیگران جنوب هست
      متاسفانه الان پرابهاس و تلپاتی ویجی محبوبیت و قدرت بیشتر نسبت به بازیگران بالیود دارن و سرمایه گذاری روی این بازیگران ریسک کمتری دارد، چون کشش داستان و سلیقه مخاطب مورد توجه قرار می‌گیرد.

      1. نخیر!
        بازیگران بالیوود بسیار اکتینگ قوی دارن نسبت به جنوب، حیف که کارگردانان بالیوود ضعیف است و این را نباید به ضعیف بودن بازیگران بالیوود نسبت داد.

  2. واقعا میشه از ترکیب این دوتا خان یه شاهکار ماندگار در حد مخمصه آلپاچینو و رابرت دنیرو رو خلق کرد ولی متاسفانه با شناختی که از بالیوود دارم به ازای هر یک مشت تایگر باید یک مشت هم پاتان بزنه تا بازیگرها و طرفدارهاشون ناراحت نشن
    تهش هم هیچکدوم نمیبازه و یه نفش منفی سومی وارد فیلم میشه و جفتشون برعلیهش متحد میشن

    1. به نظر من ساخت تایگر ۳ اشتباه بود و حتی ساخت پاتان ۲ هم اشتباه است چون تکرار این فیلمها از جذابیت سری اول اون. کم میکنه و برای مخاطب تکراری میشه و ساخت تایگر علیه پاتان باید دارای فیلمنامه و جلوه های بصری بهتر وچیزهایی که لازمه ی یک فیلم هست را دارا باشد وچون هندی ها بیشترین مخا طبان فیلم هستند سلیقه ی اونها در تولید فیلم خیلی اهمیت دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا