بیگ باس

Bigg Boss 16: سلمان خان ویکاس ماناکتالا را به عنوان شرکت کننده در مسابقه معرفی می کند. هم خانه ها را به خاطر رفتار نادرستشان مورد سرزنش قرار می دهد

در Shukravaar Ka Vaar، بینندگان شاهد خشم سلمان خان خواهند بود و اینکه چگونه ورود دومین مسابقه‌دهنده وایلدکارد، اوضاع را در خانه بیگ باس بهم خواهد زد.

این Shukravaar Ka Vaar بسیار حساس خواهد بود زیرا سلمان خان در قسمت روز جمعه به تماشاگران نشان میدهد که واقعیت چیز دیگریست ، سوپراستار مجری در حال بازجویی از تینا داتا و ساجد خان در مورد رفتار آنها در خانه دیده می شود. خان علاوه بر شناختن هم خانه ها، دومین حریف غیر قابل پیش بینی آن فصل را نیز معرفی خواهد کرد.

از آنجایی که بینندگان نگاهی اجمالی به درامی داشتند که مسابقه‌دهنده سابق و اولین وایلدکارت فصل، Sreejita De در خانه به راه انداخت، برای بینندگان جالب بود که با ورود یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در وایلدکارد ببینند که چه مسائل جدیدی کشف خواهد شد.

علیرغم اینکه چندین بار توسط میزبان و خود “بیگ باس” گفته شده است که در مورد هیچ چیز بیرون از خانه بحث نمی کنند، هم خانه ها هر از چند گاهی قوانین را زیر پا می گذارند. تینا داتا این هفته قوانین را زیر پا گذاشت زیرا مدام در مورد دوستانش، زوزو، دالی و رام صحبت می کرد. او حتی از نام زوزو برای تهدید هم خانه اش آرچانا استفاده کرد. سلمان در قسمت پیش رو به تینا را به خاطر مراجعه به دوستان و عدم رسیدگی به مسائل خانه سرزنش می کند. حتی از او می خواهد که برای صحبت در مورد مسائل خود به اتاق اعتراف بیاید. سلمان و تینا به تفصیل درباره سختی‌های ثانویه در خانه صحبت می‌کنند و او توضیح می‌دهد که تنها بازی کردن و قوی بودن چیزی است که یک برنده را می‌سازد.

سلمان همچنین رفتار ساجد خان را زیر سوال می برد. انتظار می رود که مجری از ساجد عصبانی باشد و او را به خاطر نقش پدر خودخوانده برای هم خانه ها و استفاده مکرر او از زبان انگلیسی صدا بزند.

همچنین بخوانید :  Bigg Boss 16: با پایان قرارداد سلمان خان، کاران جوهر وظیفه میزبانی را بر عهده می گیرد؟

در قسمت بعدی ، Vikkas Manaktala به عنوان دومین شرکت کننده وایلدکارت معرفی خواهد شد. پس از ورودش، از او در مورد برداشتش از هیچ وایلدکارتی که برنده یک فصل در تاریخ بیگ باس است، سوال خواهد شد و بازیگر چپ راست به سرعت پاسخ خواهد داد: «هرگز نگو هرگز». هنگامی که ویکاس وارد خانه می شود، سلمان با حضور دو شرکت کننده وایلدکارد، هم خانه ها را وادار می کند تا یک بازی “Angaar or Bhangaar” را انجام دهند. میزبان از هم خانه ها می خواهد که Sreejita و Vikas را بر اساس برداشت اول به عنوان “Angaar” یا “Bhangaar” دسته بندی کنند.

Bigg Boss 16 از دوشنبه تا جمعه ساعت 10 شب و شنبه ها و یکشنبه ها ساعت 21:00 در Colors پخش می شود و این نمایش در Voot نیز در دسترس است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا