اخباراخبار فیلم ها

آیا فیلم پاتان شاهرخ خان به رکورد باهوبالی 2 در بزرگترین افتتاحیه یک فیلم در روزهای غیر تعطیل پایان می دهد؟ فیلم رقابت سرسختی برای KGF 2 نیز دارد

به ندرت اتفاق می افتد که تمام کارشناسان تجاری و غرفه داران همه خندان و خوش بین باشند، مخصوصا پس از پاندمی. اما به لطف پاتان، هیجان به اوج خود رسیده است. فیلم در 25 ژانویه اکران می شود و با اینکه پیش فروش آن هنوز آغاز نشده است، اما با تمام کسانی که صحبت کردیم مطمئن هستند که بازیگر شاهرخ خان شروع خوبی خواهد داشت.

Taran Adarsh کهنه کار تجارت گفت:همه چیز قرار است یک افتتاحیه پرهیاهو و خارق العاده داشته باشد. روز اول به یک معنا شوکه کننده خواهد بود. مردم تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. نوعی شور و شوق که این فیلم به وجود آورده است، در گذشته هیچ فیلمی موفق به انجام این کار نشده است. آخرین فیلمی که می توانم به آن فکر کنم، فصل دوم KGF – Chapter 2 (2022)است. حتی جنگ (war 2019) چنین هیجانی نداشت.

وی در ادامه افزود: من انتظار بیش از 40 کرور را در روز اول برای پاتان دارم.بسته به تعداد صفحه نمایش و تعداد نمایش ها می تواند فراتر از آن نیز برود.

در پاسخ اینکه آیا پاتان می تواند با 50 کرور افتتاح شود. او پاسخ داد: «بله. ممکن است اتفاق بیفتد. هیچ احتمالی را رد نکنید.»

راج بانسال، مالک انترتینمنت پارادایس در جیپور، با هیجان گفت، بزرگ ترین افتتاحیه روز غیرتعطیل را تا به حال خواهد داشت.مجموعه روز اول آن در محدوده ۴۵ تا ۵۰ کرور خواهد بود.این شور و شوق بی سابقه است.جالب است بدانید که هفته گذشته، این میزان شور و شوق وجود نداشت؛ اما با گذشت هر ساعت، این میزان بالاتر و بالاتر می رود.

همچنین بخوانید :  جدیدترین بروزرسانی کریش 4

تا به حال، باهوبالی ۲ The Conclusion (2017) رکورد بزرگ ترین افتتاح غیر تعطیل را در اختیار داردکه 41 کرور در روز انتشار جمع آوری کرد.

Atul Mohan تحلیلگر تجارت، پیش‌بینی کرد:افتتاحیه در محدوده 35-40 کرور  خواهد بود.Girish Johar تهیه کننده و تحلیلگر تجارت فیلم، اظهار داشت: «خوشحال می شوم که فیلم حداقل با قیمتی برابر35-38 کرور در روز اول افتتاح شود.اگر فیلم انتظارات را برآورده نکند، در روز اول باعث ناامیدی میشود.اما اگر فیلم انتظارات را برآورده کند، فروش بالایی خواهد داشت.آنچه به پاتان کمک کرده است این است که در روز چهارشنبه و یک روز قبل از تعطیلات ملی منتشر می شود.آخر هفته ممکن است حدود150-175 کرور  باشد. اگر فیلم در روز اول به ۵۰ کرور  برسد، می تواند در ۵ روز ۲۰۰ کرور  هم جمع آوری کند.

  Girish Joharپیش‌بینی کرد: «من منتظر 300 کرور باکس افیس جهانی در اولین آخر هفته پنج روزه هستم.اگر فیلم انتظارات را برآورده کند باید در پنج روز اول ۲۰۰ کرور در هند جمع آوری کند. من همچنین انتظار 12 میلیون دلار از خارج از کشور دارم. اگر این اتفاق بیفتد، یک دستاورد بزرگ برای صنعت خواهد بود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا