اخباراخبار هنرمندان

وقتی شاهرخ خان در مورد شایعات رابطه با پریانکا چوپرا صحبت کرد

شاهرخ خان یک مرد تک همسر است و همیشه خواهد بود؛ او با افتخار اشاره می کند که با دختری که برای اولین بار با او رقصید ازدواج کرده است، و آن شخص گوری خان است. شاهرخ خان همیشه به عنوان پاک ترین هنرپیشه شناخته شده است که هرگز با هیچ یک از همبازی هایش رابطه نداشته است مگر اینکه پریانکا چوپرا وارد زندگی اش شده باشد. از زمانی که میس یونیورس راه خود را در این صنعت باز کرد و با این سوپراستار کار کرد. شایعه رابطه ادعایی آنها خبرساز شد  و همین چند هفته پیش، مصاحبه پریانکا چوپرا در فضای مجازی پخش شد که در آن او در مورد گوشه گیری در بالیوود و خسته شدن از سیاست صحبت کرد. از این رو، او پس از به دست آوردن یک فرصت شغلی به آمریکا رفت.

در میان افشاگری پریانکا چوپرا، بازیگر بالیوود کانگانا رانات ادعا کرد که این کاران جوهر بود که به دلیل دوستی اش با شاهرخ خان او را در گوشه ای انداخت و اکنون یک مصاحبه قدیمی از شاهرخ در فضای مجازی پخش می شود، جایی که او به رابطه ادعایی خود با پریانکا واکنش نشان می دهد. در یکی از مصاحبه های خود با کاترینا کایف، از شاهرخ در مورد رابطه ادعایی او با پریانکا و اینکه چگونه شخصاً بر او تأثیر گذاشته است، سؤال شد.

در این ویدئو  به وضوح دیده می شود که شاهرخ خان پریانکا را مورد خطاب قرار می دهد و می گوید: “برای من، چیزی که بیش از همه ناراحت کننده است این واقعیت است که خانمی که با من کار کرده است مورد بازجویی قرار گرفته است، و احترامی که من به او یا همه زنان نشان می دهم به او نشان داده نمی شود. شاهرخ در ادامه پریانکا چوپرا را دوست خود می خواند و می گوید که او همیشه به قلبش نزدیک خواهد بود: “فکر می کنم این کمی بی احترامی است؛ از این بابت بسیار متاسفم. متاسفم یعنی… مستقیماً به خاطر کاری که انجام داده ام نیست بلکه به خاطر این است که او دوست من است. او یکی از نزدیک ترین دوستانی است که من دارم، بسیار به قلب من نزدیک است و همیشه خواهد بود.”

همچنین بخوانید :  طرفداران آیشواریا رای باچان از کسانی که هنوز این بازیگر را با سلمان خان تصور می کنند ناراحت و عصبانی هستند.

شاهرخ خان حتی پریانکا و دستاوردهای او را تحسین کرد: فقط احساس می کنم گاهی اوقات وقتی چیزهایی گفته می شود، باید از آن عقب نشینی کنم زیرا آن را بسیار پیش پا افتاده، بسیار کوچک و بسیار پست می دانم. می دانید، این کار باعث خراب شدن روابطی می شود که افراد در حین کار با یکدیگر به اشتراک می گذارند. او دختر کوچکی است که با من تاج گذاری برای دوشیزه هند یا دوشیزه جهان را آغاز کرد—یادم نیست. ما برخی از بهترین لحظات روی صفحه را به عنوان دوستان به اشتراک گذاشته ایم، و این مایه تاسف است. برای من بسیار ناگوار و ناراحت کننده است که فکر کنم، می دانید، دوستی کمی کثیف می شود.» اما به نظر می رسد که اکنون این دوستی پایان یافته است و امروز شاهد عبور از یکدیگر نیستیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

    1. خبرهایی در مورد رابطشون بوده ، تو یه مقطعی حتی همسر شاهرخ یعنی گوری حساس و عصبانی میشه تا جایی که به شاهرخ میگه همکاری مجدد با پریانکا ممنوعه . میگن تو زمان اکران فیلم دون تو مناسبت های مختلف تو مکان عمومی که با هم حضور پیدا میکردن و یه سری بیرون رفتن ها تا آخر شب بوده .خبرهایی از ملاقات مخفیانه اونا بوده.ولی شاهرخ گفته که شایعه بوده و فقط یه دوست خوب بوده

      1. ممنونم
        این شایعات همیشه پیرامون شاه بوده با جوهی چاولا با کاجول دپیکا و… ولی همشون چه شاه چه خانوما همه تکذیب میکردن و اهمیت نمیدادن ولی پریانکا بلعکس به شایعات دامن زد و از این شایعات به عنوان پلی برای دیده شدن استفاده کرد و این باعث ناراحتی زیاد شاه شد هرچند شاید چیزی بوده باشه بینشون ولی رفتار و حرف های پریانکا بیشتر باعث آتیش این دود شد.
        بعد سال ۲۰۱۲ شاهرخ و پریانکا تو جای مراسمی چیزی باهم برخورد داشتن؟؟؟
        الانم شایعه شده قراره در کنار آلیا و کاترینا دوباره هم بازی بشن حقیقت داره؟؟

        1. سلام دوست عزیز
          درود بر شما که این اطلاعات کامل رو دارید و مشخصه از علاقمندان و پیگیرهای اخبار بالیوود هستید
          یه زمانی تو سال 2012 و اتفاقا تو مقطعی هم بوده که رابطه پریانکا و شاهرخ خوب هم نبوده شاهرخ، پریانکا رو به جشن تولد کاران جوهر دعوت می کنه و تو اون جشن شاهرخ میره که از پریانکا پذیرایی کنه و یه بوسه هم رو گونه های پریانکا میزنه .این حرکت خیلی هم واکنش ها به دنبال داشت.از اون تایم همسر شاهرخ یعنی گوری ، یه جورایی پریانکا رو تحریم میکنه و به شاهرخ میگه با پریانکا کار نکن.بعد هم که میگن کاران جوهر و یه سری افراد دیگه پریانکار و بایکوت می کنن..از اون زمان میگن که دیگه در مکانی عمومی با هم دیده نشدن

          در مورد خبر دوم فعلا چیزایی مطرح شده که شاهرخ حضوری افتخاری خواهد داشت حالا در موزیک ویدیویی یا ببینیم به چه صورت. اخباری اگه بیاد حتما یه پست میذارم

          1. من عاشق بالیوود و شاه دلها خان کبیر هستم و دیپیکا گل
            کاران جوهر و پریانکا دو هفته قبل تو یه مراسمی خیلی برخورد گرمی داشتن و اینکه تو فیلم جوان دپیکا حضور افتخاری داره یا اینکه نقشش مهمه؟؟؟

          2. درود بر شما
            خبرها که تا این لحظه گفتن حضور افتخاری داره تا ببینیم بعدها به چه صورت خواهد بود
            تو همین یکی دو روز هم چند عکس پخش شد که دیپیکا و شاهرخ تو یه ویدیو از فیلم جوان رقصی مشترک دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا