اخباراخبار فیلم ها

تجزیه و تحلیل روند بالیوود از زبان کارشناسان در نیمه اول 2023 (بخش دوم)

ویپول شاه، فیلمساز معتقد است که قدرت ستاره همیشه تاثیر دارد. شما هرگز نمی توانید آن را انکار کنید. همه این ستاره ها فازهای بدی را دیده اند. شاهرخ قبل از اینکه پاتان تمام رکوردهای تمام دوران را بشکند، یک دوره زمانی ناموفق داشت. این حتی در مورد سلمان نیز صادق است. و من فکر می کنم برای هر بازیگر دیگری، زمانی که یک فیلم بسیار خوب در دست داشته باشد، قدرت آنها آن فیلم را به رقم بسیار بالایی خواهد رساند. به عنوان مثال، تایگر 3 می تواند بیاید و همه رکوردها را بشکند. این کاملا ممکن است. یا Oh My God می تواند آن فیلمی باشد که بیاید و رکوردشکنی کند. مشکل واقعی این است که وظیفه واقعی ستاره ها فقط ایمن کردن روزنه هاست. اما متاسفانه رسانه های ما همیشه اعتبار موفقیت کل فیلم را به ستاره ها می دهند. و این باید تغییر کند. آنها باید درک کنند که نویسنده، کارگردان و سازندگان فیلم نقش بزرگی در موفقیت یا شکست دارند.

در حالی که یک فیلم پر ستاره به احتمال زیاد در باکس آفیس عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت، یک فیلم غیر ستاره می تواند مورد قدردانی قرار گیرد، اما لزوماً ارقام بزرگی ندارد. نیمه اول سال 2023 انحراف جزئی را نشان داد، جایی که حتی فیلم‌های کوچک یا فیلم‌های با اندازه متوسط تجارت چشمگیری داشتند. این در واقع یک تغییر خوشایند است که با تغییر در ذهنیت مخاطب امکان پذیر شده است.
ویپول شاه احساس می کند که این به بودجه مربوط نمی شود، بلکه به محتوا مربوط می شود. «Zara Hatke Zara Bachke یا خانم چاترجی در مقابل نروژ یا در این مورد، The Kerala Story فیلم‌های بسیار بسیار خوبی بودند. و آنها را تک تک بازیگران، تکنسین و همه به زیبایی اجرا کردند. و ربطی به بودجه نداره من فکر می کنم اگر پول زیادی خرج کنید، لزوماً فیلم ها خوب کار نمی کنند. فیلم فقط بر اساس شایستگی کار می کند. اگر مردم از نظر احساسی با داستان، شخصیت‌ها، روایت، موضوع ارتباط برقرار کنند، آن‌وقت فیلم کار خواهد کرد.»

همچنین بخوانید :  آخرین نامه همسر اول سانجی دات، ریشا شارما پخش شد،کاربران اینترنت حدس می زنند که شایعات رابطه سانجی با مادوری دیکسیت او را آزار می داد.

Shariq Patel از استودیوی زی می‌افزاید: «کار خانم چاترجی در مقابل نروژ در گیشه تاییدی بود بر این که یک داستان قوی که با بازی فوق‌العاده یک ستاره پشتیبانی می‌شود و به درستی به بازار عرضه و توزیع می‌شود، می‌تواند در باکس آفیس به نتیجه برسد. و در مورد Bandaa چه می‌گویم، این فیلم نتایج شگفت‌انگیزی داشته است و این اولین فیلم در کارنامه من است که من به اتفاق آرا از آن ستایش کرده‌ام. هیچ نظر شفاهی بدی از هیچ کجا وجود ندارد.»
به نظر Nahta، برای اینکه هر فیلمی کار کند، باید مخاطب را از نظر احساسی درگیر کند. “این احساس می تواند خنده باشد، آن احساس می تواند هیجان باشد، آن احساس می تواند کمدی باشد، هر چیزی. باید از نظر احساسی بیننده را درگیر کند. ژانر مهم نیست، بودجه مهم نیست.»
اما آیا ما با نوع بودجه‌ای که در فیلم‌ها انجام می‌دهیم دچار مشکل می‌شویم؟ Nahta می‌گوید: «بله، به همین دلیل است که فیلم‌های کمتری ساخته می‌شوند، به همین دلیل به نظر می‌رسد که ستاره‌ها وقت آزاد زیادی در اختیار دارند، زیرا همه آنها به نوعی در تعجب هستند که چه چیزی کارساز است و چه چیزی کارساز نیست. بنابراین بهتر است دو قدم به عقب برگردید، صبر کنید، فکر کنید، فکر کنید و سپس فیلم را شروع کنید.»

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام تازه با وبگاه شما اشنا شدم پوشش خبری خوبی دارید به امید موفقیت هرچه بیشتر شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا