اخباراخبار فیلم ها

10 فیلم اکشن هندی مورد انتظار در سال 2024

پس از تجدید حیات گسترده ژانر اکشن و استقبال از آن در سال 2023، بالیوود خود را برای موج بزرگ تری از اکشن با اکتان بالا در صفحه نمایش های هند در سال 2024 آماده می کند.

10 تا از فیلم های پیش رو در این ژانر را در زیر معرفی می کنیم:

(در این پست 5 تا از فیلم ها معرفی می شود و ادامه در پست بعد)

1-Yodha

فیلم Yodha

یودا، یک فیلم اکشن مهیج به کارگردانی ساگار آمبره و پوشکار اوجا، در دست ساخت است. این فیلم که توسط هیرو یاش جوهر، کاران جوهر، و آپوروا مهتا و تحت پرچم دارما پروداکشنز ساخته شده است، سیدارت مالهوترا، دیشا پاتانی و راشی خانا در آن نقش های اصلی را ایفا می کنند. داستان حول سناریویی است که در آن تروریست ها کنترل یک هواپیمای مسافربری را به دست می گیرند. یک سرباز خارج از وظیفه که توسط سیدارت مالهوترا به تصویر کشیده شده است، در حالی که در پرواز است، یک برنامه برای مقابله با دزدان هواپیما تدوین می‌کند و اطمینان از ایمنی مسافران را به ویژه زمانی که موتور خراب می‌شود، حفظ می‌کند.

2- Kill

فیلم هندی kill

Kill محصولی از Sikhya Entertainment اثر Guneet Monga Kapoor است که یک نهاد برنده اسکار و دارما پروداکشنز مشهور کاران جوهر است. این فیلم به کارگردانی نیکیل ناگش بات، استاد ژانر هیجان انگیز، بازیگرانی شامل لاکشیا، راگاو جویال و تانیا مانیکتالا در نقش های اصلی در آن ایفای نقش می کنند. KILL با احساسات عمیق و پرتلاطم، افزایش تدریجی و نفس‌گیر تنش و استفاده هیجان‌انگیز از محیط، تماشاگران را مجذوب خود می‌کند. داستان، سفر با قطار به دهلی نو را به میدان نبردی تبدیل می‌کند که در آن دو کماندوی کارکشته با گروهی از راهزنان مهاجم روبرو می‌شوند. “KILL” که اکران آن برای پنجم جولای ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده، قول یک تجربه سینمایی مهیج و جذاب را می‌دهد.

همچنین بخوانید :  سانجی دات یک بار برای ازدواج از سایرا بانو خواستگاری کرد. سایرا بانو: «نرگس به خانه ما می آمد.
3- Crakk

فیلم هندی Crakk

Crakk یک فیلم اکشن ورزشی است که توسط آدیتیا دات کارگردانی شده است. در این فیلم که توسط ویدیوت جاموال تحت عنوان Action Hero Films تهیه شده است، در آن ویدیوت جاموال، نورا فاتحی، آرجون رامپال و امی جکسون به ایفای نقش پرداخته اند. Crakk، به عنوان اولین فیلم اکشن ورزشی هند، نویدبخش عصری جدید در سینمای هند است. ویدیوت جاموال که به خاطر اجرای سکانس‌های اکشن الهام‌بخش خود شهرت دارد، قصد دارد با Crakk از انتظارات پیشی بگیرد و نوید یک منظره بصری را برای علاقه‌مندان به این ژانر می‌دهد. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۲۴ در سینماها اکران شود.

4- Bade Miyan Chote Miyan

فیلم Bade Miyan Chote Miyan

باده میان چوته میان یک فیلم هیجان انگیز اکشن است که توسط علی عباس ظفر ساخته شده است و اعتبار تولید آن بین ظفر، جکی باگنانی، واشو باگنانی، دیپشیکا دشموک و هیمانشو کیشان مهرا تحت پرچم های Pooja Entertainment و AAZ Films مشترک است. در این فیلم که در آن آکشی کومار و تایگر شروف در نقش های اصلی بازی می کنند، پریتویراج سوکوماران، سوناکشی سینها، مانوشی چیلار، آلایا اف و رونیت باس روی نیز حضور دارند. این فیلم که برای اکران عید 2024 برنامه ریزی شده است، نوید یک تجربه سینمایی مهیج را می دهد و جشن را با سرگرمی های ولتاژ بالا ترکیب می کند تا تماشاگران از آن لذت ببرند.

5- Tehran

فیلم هندی تهران

تهران، به کارگردانی آرون گوپالان، فیلمساز مشهور تبلیغاتی، کار سینمایی بعدی جان آبراهام و مانوشی چیلار را رقم می زند. خط داستانی فیلم با الهام از رویدادهای واقعی زندگی توسط ریتش شاه و آشیش پراکاش ورما ساخته شده است. تهران که به عنوان یک اکشن مهیج ژئوپلیتیکی قرار می گیرد، تضمین می کند که مخاطبان را مجذوب خود کند. تهران با روایت جذاب خود به عنوان تصویری سینمایی چشمگیر از این مسائل پیچیده ژئوپلیتیکی ظاهر می شود.

همچنین بخوانید :  ارشد وارسی پیوستن مجدد با سانجی دات برای فیلم Welcome 3 را تایید کرد و برای Jolly LLB 3 به آکشی کومار خواهد پیوست.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. تریلر فیلم کرک ویدیوت جاموال اومد بیرون و دیدمش خیلی جذابه و پر از اکشن حالا ببینیم داستان و فیلمش چی باشه ،،، ویدیوت جاموال بنظرم بهترین اکشن کار حال حاضره بالیووده خیلی دوست دارم نقش منفی فیلم پاتان دو باشه 🤔😬😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا