اخباراخبار هنرمندان

آرجون رامپال می‌گوید پس از ترک مدلینگ، پولش تمام شد و نتوانست اجاره خانه را بپردازد

آرجون رامپال بازیگر سینما، در مصاحبه‌ای درباره مشکلات مالی‌ای صحبت کرد که بعد از تصمیم به ترک دنیای مدلینگ و ورود به سینما با آن‌ها روبرو شد. او گفت که هرگز فکر نمی‌کرد اولین فیلمی که قراردادش را امضا می‌کند، شش سال طول بکشد تا اکران شود و او در این مدت هیچ درآمدی نداشته باشد. آرجون همچنین به نقش مهم صاحبخانه مهربانش که یک ساردارجی (مردی سیک از پنجاب هند اشاره دارد که ریش و سبیل بلند دارد ) بود اشاره کرد که به او برای پرداخت اجاره خانه کمی چشم پوشی نشان می‌داد.

آرجون رامپال در مصاحبه با «Pop Diaries» در پاسخ به سوالی درباره نحوه مواجهه با دوران سخت گفت: «دلیل اینکه آدم نمی‌خواهد سختی‌هایش را به یاد بیاورد این است که وقتی شرایط خوب می‌شود، می‌خواهد آن‌ها را فراموش کند. چون از فکر کردن به آن دوران و دوباره پدید آمدنش می‌ترسد. این تقریباً مثل یک مکانیزم دفاعی برای افراد مشهور است، تا زمانی که به نقطه‌ای از امنیت برسند که بتوانند به عقب برگردند و دوباره آن را مرور کنند.» او با توصیف دوران سخت خود به عنوان یک «کابوس»، اینطور ادامه داد.

آرجون در ادامه با صحبت در مورد مشکلاتی که در اوایل دوران بازیگری با آن‌ها روبرو شد، گفت: «من یک مدل بسیار موفق بودم و آشوک مهتا با این فیلم به نام «موکشا» سراغ من آمد، جایی که من در مقابل مانیشا کویرالا، این بازیگر فوق‌العاده، قرار گرفتم. او در آن زمان در اوج شهرت بود… من در حال فیلمبرداری صحنه‌ای با او در دره چمبال بودم، راش‌ها (تصاویر خام فیلم) آمدند و خودم را دیدم و از خودم متنفر شدم. فکر کردم، ‘خدای من، تو افتضاحی!’» آرجون گفت که به دلیل آموزش‌هایی که به عنوان مدل دیده بود، جلوی دوربین خشک و بی‌روح به نظر می‌رسید. او گفت: «برای همین تصمیم گرفتم دیگر مدلینگ نکنم. نمی‌دانستم که ساخت این فیلم شش سال طول می‌کشد.»

همچنین بخوانید :  طرفداران سلمان خان از دیدن "چشم های متورم" او در مراسم عروسی کاران دئول شوکه شدند: "امیدوارم تایگر ما خوب باشد."

آرجون ادامه داد: «در آن مدت هیچ درآمدی نداشتم. من در آن زمان درSeven  Bungalows زندگی می‌کردم، یک صاحبخانه فوق‌العاده داشتم، یک سردارجی. او هر ماه سرِ اول ماه می‌آمد و به من نگاه می‌کرد و من هم به او نگاه می‌کردم. او می‌گفت: پولی نداری، درسته؟ و من سرم را تکان می‌دادم. او می‌گفت: «عیبی نداره، بعداً می‌دی. او مهربان‌ترین آدمی بود که تا به حال دیده‌ام؛ آدم به همچین آدم‌هایی در زندگی‌اش نیاز دارد.» آرجون گفت که بعد از این فیلم قرارداد فیلم دیگری را هم امضا کرد و حتی با اینکه از آنجا نقل مکان کرده بود، بعد از اینکه پولش را پس داد، صاحبخانه مهربانش را به مراسم اکران فیلمش دعوت کرد.

بعد از اینکه مجبور شدم به خاطر اینکه دیگر توان پرداخت اجاره خانه‌ی سردارجی را نداشتم، از آنجا نقل مکان کنم، وضعیت سختی داشتم. آرجون تعریف کرد: «دو تا سگ داشتم و خودم غذای گیاهی می‌خوردم، اما آن‌ها غذای غیرگیاهی می‌خوردند. با خودم می‌گفتم، ‘چرا این بلاها باید سر من بیاد؟’» آرجون گفت که چنین تجربیاتی مهم هستند، چون به شما قدرشناسی یاد می‌دهند. آخرین فیلمی که از آرجون روی پرده سینما رفت، فیلم اکشن «Crakk» بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا