اخباراخبار هنرمندان

ویدو وینود چوپرا پرده از راز ممنوعیت سانجی دات در صنعت سینما برمی‌دارد؛ او هرگز نمی‌خواسته سانجی را در مونا بای ام.بی.بی.اس بازی دهد!

ویدو وینود چوپرا از موفقیت عظیم فیلم “12th Fail” با بازی ویکرانـت مسی و مدا شانکر لذت می‌برد. او در طول سالیان متمادی به خاطر ارائه داستان‌های شگفت‌انگیز متعدد در سینما شناخته شده است. مشهورترین آنها سری فیلم‌های “مونا بای ام.بی.بی.اس” است. سانجی دات نقش اول این فیلم را برعهده داشت. با این حال، سانجی هرگز اولین انتخاب برای این فیلم نبود. چوپرا در گفتگوی اخیر خود فاش کرد که هرگز قصد همکاری با سانجی دات را نداشته است.

سازنده‌ی فیلم‌های «سه احمق» و «پی کی» در یک گپ و گفت با دانشکده‌ی مدیریت کلوگ (Kellogg Management School) درباره‌ی زمانی صحبت کرد که سانجی دات از صنعت سینما طرد شده بود. سانجی به جرم اقدامات تروریستی محکوم شده بود. چوپرا معتقد بود که این کار اشتباه است، بنابراین به خانه‌ی سانجی دات رفت و اعلام کرد که می‌خواهد با او فیلم بسازد. سونیل دات، پدر سانجی، به او هشدار داد که ممکن است او (چوپرا) نیز توسط صنعت سینما طرد شود. با این حال، ویدو وینود چوپرا هرگز به این موضوع اهمیتی نداد.

بعد از آزادی سانجی دات از زندان، او مستقیم از درون ماشین با چوپرا تماس گرفت. سانجی به او گفت که می‌خواهد اولین فیلم بازگشتش را با او کار کند. اما فیلمساز درخواست او را رد کرد و گفت: «من هرگز با تو فیلم نمی‌سازم، فقط به خاطر اینکه کار درستی بود، اعلام کردم که با تو فیلم خواهم ساخت.» (صرفاً به دلیل ضرورت اخلاقی، اعلام به همکاری با شما را انجام دادم.) ویدو وینود چوپرا سانجی را مردی خوب اما ساده توصیف می‌کند. می‌بینید، سانجی واقعاً فکر می‌کرد که با این فیلمساز کار خواهد کرد. چوپرا به سانجی گفت که فقط در صورتی با او کار می‌کند که شرایط تغییر کند، زیرا نمی‌تواند از کار خیر سوءاستفاده کند.

همچنین بخوانید :  فیلم پسر سردار 2 ساخته می شود. سوناکشی سینها دیگر در این پروژه نخواهد بود.

ویدو وینود چوپرا ابتدا به او نقش جیمی شرگیل (همان پسری که در فیلم سرطان دارد) را پیشنهاد داد. در آن زمان، قرار بود شاهرخ خان نقش «مونا بای» را بازی کند. با این حال، به دلیل مشکلاتی، شاهرخ خان از پروژه انصراف داد. سپس ویدو تصمیم گرفت که سانجی گزینه مناسبی برای این نقش است. او فاش می‌کند که به سانجی گفته است: «تو نقش مونا بای را بازی می‌کنی» و سانجی که آدم بسیار ساده‌ای است، گفت: «می‌دانم». ویدو در ادامه می‌گوید: «نه، آن نقش را نمی‌گویم، نقش اصلی مونا بای را می‌گویم». سانجی هم گفت: «باشه، هر طور که شما بگویید، من بازی می‌کنم». [نکته: این بخش نشان می‌دهد که سانجی دات فیلمنامه را نمی‌خوانده است.]

راجکومار هیـرانی با فیلم «مونا بای ام.بی.بی.اس» کارگردانی خود را آغاز کرد. هروقت که سانجی سر وقت سر کار حاضر نمی‌شد، کارگردان (هیـرانی) غالباً نزد چوپرا شکایت می‌برد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. جالبه از فیلم جوان خیلی خوشم نیومد ولی سکانس هایی که سانجی توش بود رو ۲۰۰ بار دیدم در مورد فیلم لئو هم دقیقا همین اتفاق افتاد
    دارم به این نتیجه میرسم بیشتر از اینکه شاهرخ فن باشم سانجی فنم

  2. خیلی جالبه توی هند و اهالی بالیوود سانجی دات رو بابا صدا میزنن سانجو بابا 😅👌قسمت سه رو باید همین موقع ها بسازن دیگه بهترین فرصته سانجی الان خوب تو اوجه

  3. سنجی سوپر استاری که غرق شد و دوباره توی گمنامی اوج گرفت با بغزی توی نقش های کوچیک الان یک طرف فیلم های پرفروش سنجی ایستاده. متواضع و لوتی به تمام معنا.
    الکی سلمان خان بهش داداش بزرگ نمیگه و اینقدر باهاش رفیق فاب نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا