اخباراخبار هنرمندان

چرا تابو در 52 سالگی هنوز مجرد است؟

زن همواره به دنبال عشق، خانواده و ثبات است. هر زنی در طول زندگی به دنبال کسی است که بتواند او را درک کند و همراهی پرشور در سفر زیبای زندگی باشد. بازیگر کهنه‌کار، تابو نیز از این قاعده مستثنی نیست. او نه یک بار، بلکه چندین بار شانس عشق را پیدا کرد، اما چرا هیچ‌گاه به ازدواج ختم نشد؟ آیا تا به حال فکر کرده‌اید چرا؟ این بازیگر، زنی با ارزش‌ها و اصول بالا است و همچنان الهام‌بخش بسیاری از افرادی است که او را شخصاً می‌شناسند. این بازیگر که بیشتر برای کار در کانون توجه بوده است، اغلب زندگی شخصی خود را خصوصی نگه داشته است، اما شخصیت سرزنده او درباره فردیت، قدرت و مقاومت او بسیار می‌گوید.

در گذشته، تابو با چندین سلبریتی مرتبط بود، اما او در مورد زندگی عاشقانه خود سکوت اختیار کرد. اولین رابطه جدی او با همبازی خود در فیلم «پرم»، سانجی کاپور، گمانه‌زنی شد. همچنین گفته می‌شد که او با تهیه‌کننده فیلم «جیت»، ساجد نادیادوالا، رابطه عاشقانه داشته است. او حتی با بازیگر متاهل جنوب هند، آکیننی ناگارجونا، در ارتباط بود. با این وجود، شایعات ذکر شده نتوانستند وضعیت رابطه او را تغییر دهند. او تا به حال و در سن ۵۲ سالگی، مجرد مانده است.

تابو در مصاحبه‌ای با Hindustan Times گفت: «من فکر نمی‌کنم مجرد بودن کلمه بدی باشد. ممکن است در گذشته برچسب منفی به مجرد بودن زده می‌شد، اما دیگر اینطور نیست. خوشبختی شما از بسیاری چیزهای غیرمرتبط با وضعیت رابطه شما می‌آید. شما می‌توانید به تنهایی با تنهایی خود کنار بیایید، اما با یک شریک اشتباه، آنچه ممکن است اتفاق بیفتد بدتر از هر نوع تنهایی خواهد بود.» شاید این دیوا هنوز شریک ایده‌آل خود را پیدا نکرده است که به او کمک کند آزاد و رشد کند، حداقل نه برای چشم‌های عموم.

همچنین بخوانید :  تا این لحظه خبری از جایگزینی شاهرخ خان به جای عامرخان در دووم 4 نیست.

این بازیگر اغلب نظرات خود را درباره روابط بیان کرده و صادقانه درباره مجرد بودن صحبت کرده است. او معتقد است که روابط برای آزادسازی هستند، نه خفه کردن. رابطه ایده‌آل زمانی است که هر دو فرد با بودن در زندگی یکدیگر رشد کنند. او به این نشریه گفته بود: «رابطه زن و مرد چیز پیچیده‌ای است. وقتی جوان هستیم، عشق را می‌شناسیم. سپس رشد می‌کنیم، تجربیات جدیدی کسب می‌کنیم، مستقل می‌شویم و از برخی چیزها فراتر می‌رویم. من کار می‌کردم و می‌خواستم دنیا را به تنهایی ببینم. اگر همه چیز را رها می‌کردم، به خودم و توانایی‌هایم ظلم می‌کردم.»

علاوه بر این، تابو با وجود اینکه از یک خانواده با مشکلات متعدد (از هم پاشیده) آمده است، هرگز به نهاد ازدواج بی‌احترامی نکرده است. در زمانی که سلبریتی‌هایی مانند توشار کاپور، کاران جوهر و اکتا کاپور تصمیم گرفتند بدون ازدواج صاحب فرزند شوند، تابو در مورد انتخاب خود بسیار صریح و روشن است.. او در ادامه زندگی به فکر پذیرش مادری است، اما نه به قیمت خوشبختی فرزندش (نمی خواهد خوشبختی فرزند از دست برود). او در مصاحبه‌ای با فیلم‌فیر گفت که احساس نمی‌کند بتواند محرومیت فرزند از عشق پدر را تحمل کند. او گفت: «خوشبختانه یا متأسفانه ما بخشی از یک سیستم هستیم و من نمی‌خواهم با آن مبارزه کنم و بچه‌دار شوم. بله، گاهی اوقات میل به مادری بر میل به ازدواج غلبه می‌کند. اما بخش منطقی من این صدا را خاموش می‌کند. من هیچ مشکلی با داشتن فرزند خارج از ازدواج ندارم؛ من اشتباهی در آن نمی‌بینم. هیچ‌کس نمی‌تواند مرا از داشتن فرزند خارج از ازدواج باز دارد. اما من نمی‌خواهم عمداً از همان ابتدا کودک را از داشتن هر دو والدین محروم کنم.»

همچنین بخوانید :  معرفی فیلم جدید Vikram Vedha

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا