اخباراخبار هنرمندان

افشاگری آمیشا پاتل درباره آنیل شارما کارگردان Gadar 2 چه بود؟

آمیشا پاتل در توئیتر از آنیل شارما کارگردان و تیم تولید به دلیل سوء مدیریت در پشت صحنه انتقاد کرد. او همچنین از استودیو زی تشکر کرد که وارد عمل شده و مشکلات تیم را حل کرده است.

او توضیح داد که چگونه آنیل شارما و شرکت تولید او در حین فیلمبرداری Gadar 2 در چندی‌گر (Chandigarh) سوء مدیریت ایجاد کردند. او گفت: “نگرانی دیگر طرفداران در مورد برخی حوادث مربوط به تولیدات آنیل شارما بوده است که در رابطه با برنامه نهایی فیلمبرداری Gadar 2 که در پایان ماه مه در چندی‌گر برگزار شد، رخ داده است.”

در توییت‌های بعدی، این بازیگر به برخی از مشکلاتی که کل گروه به دلیل سازندگان با آن روبرو شده بود، اشاره کرد، تا اینکه استودیو زی وارد عمل شد و مسئله را حل کرد. او همچنین به این نکته اشاره کرد که هزینه‌های اقامت و حمل و نقل توسط آن‌ها پرداخت نشده است. آن‌ها همچنین نتوانستند برای برخی از بازیگران و عوامل فیلم ماشین فراهم کنند و آن‌ها را سرگردان گذاشتند.

سؤالات خاصی وجود داشت مبنی بر اینکه بسیاری از تکنسین ها مانند میکاپ آرتیست ها، طراحان لباس و غیره حقوق و دستمزد قانونی خود را از ANIL SHARMA PRODUCTIONS دریافت نکردند!! اما زی استودیوز وارد عمل شد و مطمئن شد که همه بدهی‌ها همانطور که هست تسویه می‌شود.

توییت بعدی او اینگونه بود: “بله، هزینه‌های اقامت، حمل و نقل به فرودگاه چندی‌گر (در روز آخر) و قبض غذا، همگی پرداخت نشده باقی ماند و ماشین به برخی از بازیگران و عوامل فیلم داده نشد و آن‌ها را سرگردان گذاشت! اما باز هم زی استودیوز وارد عمل شد و این مشکلات ایجاد شده توسط تولیدات آنیل شارما را برطرف کرد!”

همچنین بخوانید :  احتمال ساخت فیلم سرفروش 2

آمیشا همچنین گفت که یک برنامه پنهانی دیگر با کارگردان آنیل شارما وجود داشت و او در حال منحرف کردن Gadar 2 بود. دوست او کونال گومر وارد عمل شد و بنابراین فیلم به مسیر درست هدایت شد، در غیر این صورت Gadar 2 به یک فیلم بد تبدیل می‌شد.

او افزود که سانی و من تغییرات زیادی در Gadar 2 ایجاد کردیم تا آن را به آنچه هست تبدیل کنیم، زیرا فیلم در مسیری هدایت می‌شد که ما از آن ناراضی بودیم. “اختلافات خلاقانه زیادی بین من و سانی وجود داشت و این مسیر آسانی نبود. ما هر دو ویرایش و فیلمبرداری مجدد زیادی انجام دادیم.”

این بازیگر از استودیو زی تشکر کرد که همه مسائل را به موقع برطرف کرد. او در توییتی نوشت: “یک تشکر ویژه از آنها، به ویژه شریک پاتل، نیراج جوشی، کبیر گوش و نیشیت! این تیم زی درجه یک است.”

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. با این افشاگری ها شاید آنیل باهاش لج کنه قسمت بعدی جایگزین براش بزاره 😭😤 یه زمانی چه فیلمای پرفروشی داشت و راحت ظرف سه چهار سال از بالیوود کنار گذاشته شد … آمیشا پاتل و کارینا کاپور تو یه سال وارد بالیوود شدن با اینکه آمیشا خوب شروع کرد ولی بدجورم سقوط کرد تا حدی که بعد از سال ۲۰۰۸ دیگه خبری ازش نبود و هیچ فیلمی براش پیشنهاد نمیشد بالیوود خیلی دنیای بی رحمی تو عمقش داره

    1. اکثر بازیگرای زن برخلاف مردها عمر بازیگری کوتاهی دارن و مدت کوتاهی رو بورس هستن
      کاری که کارینا کرده کم از معجزه نداره که البته هم به زیبایی و قدرت بازیگریش ربط داره هم به خانواده قدرتمندش
      آمیشا هم یادش بخیر تو دوران جاهلیت تو race 2 بدجور روش کراش زده بودم

  2. بازیگرای دهه نود خوب طول عمر بازیگری داشتن بلعکس دهه دوهزار که صدالبته کارینا استثنا بود … زنان بالیوودی بعد از ازدواج با کله زمین میخورن و تقریبا محو میشن تو بالیوود 😁😭😭 که صدالبته بازم استثناء بوده ما بینشون

    1. دهه ی نود تکرارشدنی نیست وبعد از اتمام دوران خانها سینمای هند افت خیلی زیای خواهد کرد وزنان بالیوود به خاطر معذوریتهای بعد ازدواج وپیری قیافشون زود از چرخه بازیگری کنار میروند مثل کاترینا که قیافش خیلی پیر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا