اخباراخبار هنرمندان

جان آبراهام به بررسی غیرمستقیم آجی دوگان، آکشی کومار و دیگران می پردازد؟ می گوید بازیگرانی که پان ماسالا را تایید می کنند، «مرگ می فروشند»

در یک پادکست اخیر، جان آبراهام از بازیگران هندی که فعالانه از پان ماسالا حمایت می کنند، انتقاد کرد.

جان آبراهام به خاطر رک‌گویی معروف است و در بیان افکارش درباره هر موضوعی تعارف ندارد. حالا که این بازیگر مشغول تبلیغات فیلم جدیدش «ودا» است، با رسانه‌ها در حال گفتگو و گفتگوی صمیمانه است. او اخیراً در یک پادکست محبوب حضور یافت و بدون ذکر نام آکشی کومار، آجی دوگان، شاهرخ خان و تایگر شروف، آنها را به خاطر تایید چیزی ناسالم مانند پان ماسالا محکوم کرد.

پان ماسالا یک مخلوط تند و معطر است که در جنوب آسیا به خصوص در هند بسیار محبوب است. این مخلوط معمولاً از برگ درخت بهل، آهک، آجیل آره‌کا، ادویه‌ها و گاهی اوقات تنباکو تشکیل شده است. افراد این مخلوط را در دهان گذاشته و آن را جویده و یا مکیده و طعم و عطر آن را استنشاق می‌کنند.

بزودی جان در فیلم «ودا» روی پرده سینما دیده خواهد شد که در روز ملی استقلال اکران خواهد شد. دو فیلم بزرگ دیگر نیز در همان روز اکران می‌شوند: «استری ۲» شرادا کاپور و «Khel Khel Mein» آکشی کومار. بله، این یک تقابل سه طرفه است، اما فیلم جان می‌تواند اسب سیاه باشد. تریلر فیلم با استقبال مثبت از همه طرف روبرو شد و اکنون همه چشم‌ها به این دوخته شده‌اند که ببینند محتوای واقعی آن چگونه خواهد بود.

در سینما، “اسب سیاه” به فیلمی گفته می‌شود که پیش‌بینی نمی‌شود موفقیت بزرگی کسب کند اما به دلایلی مانند داستان جذاب، بازیگری خوب، تبلیغات مناسب و یا حتی شانس، به طور غیرمنتظره‌ای در گیشه موفق می‌شود و از رقبای بزرگتر خود پیشی می‌گیرد.

با بازگشت به داستان، جان آبراهام اخیراً در پادکست Ranveer Allahabadia در کانال یوتیوب او گفتگوی جالبی داشت. او در آنجا به صراحت در مورد بازیگران تبلیغ کننده محصول مضری مانند پان ماسالا (pan masala) صحبت کرد. اگرچه او نامی نبرد، اما به وضوح به آکشی کومار، آجی دوگان، شاهرخ خان و تایگر شروف برای تبلیغ چنین محصولاتی حمله کرد.

همچنین بخوانید :  تیزر دانکی شاهرخ خان به تایگر 3 سلمان خان پیوست می شود.

جان آبراهام گفت: «اگر زندگی‌ام بر پایه صداقت باشد و آنچه را که موعظه می‌کنم عمل کنم، پس من یک الگو هستم. اما اگر نسخه جعلی از خودم را در انظار عمومی ارائه کنم و پشت سر آنها مانند یک فرد متفاوت رفتار کنم، آنها متوجه خواهند شد.» او افزود: «مردم در مورد تناسب اندام صحبت می‌کنند و همان افراد پان ماسالا را تایید می‌کنند. من همه دوستان بازیگرم را دوست دارم و به هیچ‌کدام بی‌احترامی نمی‌کنم. می‌خواهم روشن کنم که دارم درباره خودم صحبت می‌کنم. اما مرگ را نخواهم فروخت زیرا این یک مسئله اصولی است.»

جان آبراهام همچنین گردش مالی تقریبی سالانه صنعت پان ماسالا را به اشتراک گذاشت و بازیگران تبلیغ‌کننده چنین محصولاتی را نیز مورد خطاب قرار داد. او گفت: «آیا می‌دانید گردش مالی سالانه صنعت پان ماسالا ۴۵ هزار کرور است؟ یعنی حتی دولت هم از آن حمایت می‌کند و به همین دلیل غیرقانونی نیست. شما مرگ می‌فروشید. چطور می‌توانید با آن زندگی کنید؟»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. راست میگه اصلا جای گله و شکایتی هم نیست … صنعت پان خیلی صنعت بزرگیه تو هند فک نکنم با حرفای جان ذره ای خدشه دار بشه ولی خب دمش گرم حقیقتو گفت یادمه یه تبلیغی دیدم از پان ماسالا هندی که پیرس بارازیان بازیگر معروف هالیوودی جیمزباند توش حضور داشت .. خیلی چیز کثیفیه بنظر خودمم ولی تو فرهنگ هندی جا افتاده و خیلی از بازیگرا و سیاستمدارا هم استفاده میکنن 🤐🤮🤮

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://bollycity.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
دکمه بازگشت به بالا