اخباراخبار فیلم ها

اخباری در مورد ساخت فیلم Force 3 جان آبراهام

جان آبراهام آماده بازگشت به یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهایش یعنی Force است. این بازیگر که به خاطر نقش‌های پلیس سرسخت و فیلم‌های اکشن پرهیجان شناخته می‌شود، دوباره در نقش بازرس یاشواردان سینگ (ACP Yashvardhan Singh) ظاهر خواهد شد. پس از موفقیت دو قسمت نخست، حالا ساخت فصل سوم رسماً آغاز شده است. کارگردانی این قسمت را باو دولیا (Bhav Dhulia) بر عهده دارد؛ کسی که بیشتر با سریال تحسین‌شده‌ی نتفلیکس Khakee: The Bihar Chapter شناخته می‌شود.

به گزارش Pinkvilla، منبعی تأیید کرده که پروژه چراغ سبز گرفته و جزئیات مهمی درباره آنچه طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند، فاش کرده است:
«جان آبراهام قصد دارد فرنچایز Force را بازسازی کند، چرا که به شخصیت بازرس یاشاوردان سینگ اعتقاد زیادی دارد. او فیلمی را توسعه داده که به عناصر بومی فرنچایز Force وفادار مانده و مسئولیت کارگردانی را به باو دولیا سپرده است.»

این منبع همچنین به چشم‌انداز بزرگ‌تر پشت فیلم اشاره کرده است:
«فیلم Force 3 قرار است در اواخر سال 2025 وارد مرحله تولید شود. به‌جز جان آبراهام، سازندگان به دنبال انتخاب بازیگر قدرتمندی برای نقش منفی اصلی فیلم هستند. ایده این است که یک تقابل اکشن بین دو مرد خلق شود، مشابه همان چیزی که بین جان آبراهام و ویدیوت جاموال در فیلم Force اتفاق افتاد.»

این افشاگری باعث هیجان طرفداران شده است؛ به‌ویژه کسانی که هنوز تقابل نمادین جان و ویدیوت جاموال در قسمت اول (2011) را به خاطر دارند، صحنه‌ای که به یکی از نقاط عطف آن فیلم بدل شد. حالا با برنامه‌ریزی برای معرفی یک ضدقهرمان قدرتمند دیگر در برابر جان، Force 3 ظاهراً قصد دارد همان انرژی خام و شدید را دوباره بازآفرینی کند.

اگر شایعات درست باشند، با توجه به یک فرنچایز معتبر، شخصیتی محبوب و حضور باو دولیا در مقام کارگردان با روایت‌گری تیزبینانه‌اش، Force 3 در حال شکل‌گیری به‌عنوان یکی از موردانتظارترین بلاک‌باسترهای اکشن پیشِ‌رو است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

12 دیدگاه

  1. امیدوارم بلاک باستر بشه یه بلاک باستر تو کارنامه جان آبراهام دوست داشتنی کمه.

  2. قسمت اولش و تقابل جان و ویدیوت خیلی خفن شده بود یادمه از یکی از آهنگ هاش که تو بیابون بود هم خیلی خوشم میومد ولی قسمت دومش رو خراب کردن
    امیدوارم بیشتر شبیه اولی باشه

    1. کار که نو هست ولی این که فرنچایز باشه یجورایی تبلیغاته دیگه لازم نیست هزینه ای واسه پس زمینه کنن

    2. بالیوود هم مثل موسیقی مملکت ما(بجز خواننده های تا دهه 70 که کپی هاشون کمتره) و برنامه های ما مثل دورهمی، عصر جدید، شام ایرانی، پاورچین، تب سرد و… همیشه تو کار کپی کاری بوده. خلاقیت به ذهن هر کسی نمیاد ولی نیاز به تمرین و تقویت داره. ذهن ها تنبله و فقط هدف دیده شدن هست. اینکه جلوی چشم باشی. چه با تولید موزیک، چه ساخت برنامه و فیلم …مخاطب هم که همیشه شش دانگ حواسش جمع نیست و آگاه نیست، پوله میاد. جامعه هند ولی خیلی تیز شدن دیگه. سطحشون بالا رفته و هر چیزی رو هضم نمی کنن. ولی ما درسته نسبت به سالهای قبل اوضاع و علم مخاطبمون پیشرفت داشته ولی خیلی جای کار داریم. هنوز کافیه گلزار فیلمی بازی کنه تا مخاطبین دختر بدون توجه به محتوا بگن عجب فیلم نایسی. تو قضیه سلام بمبئی دوستم گفت جایی بودم پیش دوستم که مغازه داشت و فیلم سلام بمبئی رو دیده بودم. دخترا همش میومدن میگفتن فیلم سلام بمبئی رو برامون بریز. می گفتم فیلم مزخرفیه. سریع دخترا میگفتن گلزار توش بازی می کنه ها

      1. بعله سینمای و تلویزیون ایران خیلی تو کار کاپی زدنه و حالبه بیشتر هم از سینمای هند کپی و تقلید میکنه مثالاتم زیاده در مورد گلزار هم حیف اصلا بخوام نظری بدم تو بازیگران فیلمای جواد عزتی و صابر ابر و هوتن شکیبا خیلی خوب بودن و فیلم جدید پیر پسر هم خیلی خوب بوده درواقع سینمای هنری ما اگه بزارن به مراتب از سینمای هند جلوتره میشه از جوایز جهانی اینو مقایسه کرد

        1. سینمای ما خودتون هم بهترمیدونید مشکلش ازادی بیان وچیزهای دیگست وگرنه میتونست جوایز متعددی در جهان بدست بیاره ولی باوجود این مشکلات و مشکلات مالی بهتر از این نمیتونه عمل کنه مثلا بودجه کل تئاتر کشورمون اندازه دوتا فیلم هندیست پس تا اینجا هم متوسط عمل کرده بازم جای شکرش باقیه

        2. 😄😄😄داداش بیخیال این حرف ها فروشنده الان خیلی خفن چون جایزه اسکار گرفته🤔
          جوایز اسکار یا هر جایزه ای دیگه ای همش سسشر و در اکثر مواقع به ناحق.
          فیلم های هنری هند اگه دیده بودی این حرف نمیزدی.

          1. نه من نمیگم فروشنده خفن بود ولی اونجا دیگه پارتی بازی وجود نداره و فیلمهایی مثل برادران لیلا و فروشنده به خاطر اینکه از فضای بسیار بسته ایران فاصله گرفتن وکمی از حقایقی که در ایران وجود داره رو به تصویر کشیدن دیده شدن وگر نه شاهکار نبودن ونقاط ضعف داشتن و بودجه ای که برای فیلم خرج میشه مهمه که ایران اون بودجه رو نداره و فیلمسازی جرات میکنه حقیقتی رو بگه تا فیلم جذابی ساخته بشه ی فیلم هم بسازه سریع توقیف میشه و در بعضی مواقع محاکمه میشه پس سطح فیلم سازی پایین میاد

  3. قسمت یکش عالی بود هم تقابل جان با ویدوت و هم زوج عاشقونه فیلم خیلی برام جذاب بود ولی قسمت دو فیلم خیلی شلوغ شد الکی الکی نقش ها اضاف کردن بهش و درکل امید زیادی نمیشه بهش داشت واسه بلاک باستر شدن

  4. فیلم های هنری مثل سکسکه ، ستاره های روی زمین ، اناند، مادرهند، کاغذ، باغبان، مای نیم ایز خان ، اوه مای گاد، صدمه، پدمن، توالت و …
    همین هایی که اسم بردم کل تاریخ سینمای ایران بعد از انقلاب می‌خره.
    فروشنده و جدایی نادر از سیمین چه جذابیتی داشت؟ دو تا فیلم خسته کننده که نه ته داشت نه سر، طرف به زنش قرار بوده تجاوز بشه بعد اونجوری خونسرد برخورد میکنه😄 بازیگران ایرانی همشون جمع کنی اندازه جانی لور نیستن😁
    آقای تاجیک به دل نگیر این فقط نفرت من از سینمای وابسته به حکومت ،قصد توهین نداشتم.

    1. نه عزیزم چه به دل گرفتنی ولی خودم به شخصه تمام کارهای اصغر فرهادی رو عالی میدونم فیلم های سعید روستایی هم الان خیلی عالی هستن و درکل سینمای هنری ایران اگه سیا*ست پشتش درنیاد معرکه هستن مثل همین فیلم پیرپسر که میبینین این روزها چجور توسط بعضی ها کوبیده میشه در صورتی که همه بیننده ها میگن معرکه ترین فیلم بوده یا مثل فیلم چهارشنبه‌سوری و درباره الی خیلی خدایی خوش ساخت بودن … من خودم طرفدار پرپاقرص سینمای هندم و تقریبا هر فیلمی رو تماشا میکنم ولی حقیقا در تاریخ سینمای هند هیچ فیلمی به مرحله نهایی جوایز اسکار یا نخل طلای یا ونیز نرسیدن چه برسه برنده شدن والا دست من و شما که نیست اگه دست من بود به باجرنگی بایجان نخل طلایی رو میدادم به لاگان هم اسکار به سوداس شاهرخ خان هم جایزه ونیز ولی اگه منتقد سینمایی میبودم قطعا از همین فیلمها که نام بردم ایراداتی هم پیدا میکردم چون واقعا فیلم هندی بدون ایراد وجود نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا