اخباراخبار هنرمندان

انیس بزمی از غیبت گوویندا در عرصه بازیگری و علاقه خود و سایر فیلمسازان برای همکاری با گوویندا می گوید.

گوویندا، هنرپیشه بالیوود، زمانی جز بهترین سوپراستارها بود. به خصوص در دهه 90، اغراق نخواهد بود اگر بگوییم دوران گوویندا بود. او در فیلم های زیادی بازی می کرد. او با فیلم هایی مانند خاله شماره 1، کولی شماره 1 و غیره به عنوان سوپراستار کمدی مورد ستایش قرار گرفت. با این حال، دوره‌ای از افول فرا رسید که در آن اکثر فیلم‌های او در گیشه شکست خوردند و او تقریباً از پرده سینما محو شد. در حالی که برخی معتقد بودند این بازیگر بسیار وسواسی است و به همین دلیل در فیلم‌های زیادی بازی نمی‌کند، برخی دیگر ادعا می‌کردند که بی‌توجهی به تعهدات حرفه‌ای باعث از دست رفتن فرصت‌های زیادی برای او شده است. با این حال، در میان گمانه زنی ها در مورد سقوط گوویندا، کارگردان بول بولیا 3، انیس بزمی اخیرا اظهار داشت که بسیاری از فیلمسازان هنوز منتظر همکاری با این بازیگر هستند.

در مصاحبه ای با سیدارت کانان، از انیس بزمی، کارگردان بالیوودی پرسیده شد که دلیل اینکه گوویندا زیاد در فیلم های بالیوود دیده نمی شود چیست؟ انیس که خود در گذشته با گوویندا کار کرده است، اظهار داشت که نمی‌داند چرا این بازیگر بازگشتی ندارد، زیرا در کنار بسیاری از فیلمسازان، او همچنان می‌خواهد با این بازیگر همکاری کند. او فاش کرد که به محض اینکه احساس کند شخصیت کاملی برای این بازیگر دارد، حتما به او نزدیک خواهد شد. او معتقد است که حتی امروز هم، قطعاً توانایی ایفای بی‌نقص نقش‌هایی که به او محول می‌شود را دارد.

خوب، جالب است که ببینیم آیا خود انیس در آینده با این بازیگر همکاری خواهد کرد یا خیر. انیس به خاطر ساختن فیلم هایی در ژانر کمدی شهرت دارد، در حالی که گوویندا به خاطر زمان‌بندی بی‌نقص کمدی‌اش مشهور است. تماشای هر دوی آنها در کنار هم روی صفحه نمایش قطعا لذت بخش خواهد بود.

همچنین بخوانید :  ارباز خان از دبنگ 4 می گوید... ملاقات سلمان و ارباز با کارگردان آتلی

با این حال، به نظر می‌رسد که ادامه‌ی فعالیت گوویندا در بالیوود با اما و اگر همراه باشد. این بازیگر اخیراً به Shiv Sena پیوسته است و اگر در انتخابات پیروز شود، دومین دوره از سیاست را آغاز خواهد کرد که ممکن است زمان کمی برای بالیوود باقی بگذارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. یادش بخیر چقدم صداوسیما فیلماشو پخش میکرد و همه خانواده دور هم مینشستیم نگاه میکردیم مخصوصا فیلم گلستان … الانم دیر نیست براش فقط قدرت ستارگیشو از دست داده ولی واسه نقش دوم و سوم میتونه زیباییهای قدیم رو هدیه کنه برا طرفداراش 😍😍😘

    1. آخ آخ چند وقت پیش همینجور الکی شبکه ها رو رد میکردم دیدم داره تو شبکه نمایش گلستان رو پخش میکنه عین بچگی هام با هر صاحب جی گفتنش زار میزدم🤣
      گلستان و جانور آکشی کومار نوستالژیک ترین فیلمای عمرمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا