اخباراخبار فیلم ها

تاریخ اکران Kalki 2898 AD

 انتظار به پایان رسید. سازندگان Kalki 2898 AD تاریخ اکران فیلم پرابهاس، ناگ آشوین، دیپیکا پادوکون را اعلام کردند. Kalki 2898 AD در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. این فیلم از تداخل با Indian 2 اجتناب کرده است. سازندگان Kalki 2898 AD در ابتدا قصد داشتند این فیلم را در تاریخ 9 می 2024 اکران کنند. با این حال، آنها به دلیل برخی ناتمام ماندن‌های جزئی و همچنین تمایل به اجتناب از فصل انتخابات عمومی در تلانگانا و آندرا پرادش، تصمیم به تعویق کوتاهی گرفتند.

Kalki 2898 AD یک فیلم هیجان انگیز علمی تخیلی است که با بودجه ای نزدیک به 600 کرور ساخته شده است. این گران ترین فیلم هندی است که تاکنون ساخته شده است. Kalki 2898 AD توسط Vyjayanthi Movies ساخته شده است. در این فیلم پرابهاس در نقش بایراوا بازی می کند. در 21 آوریل، آنها از شخصیت آمیتاب باچان در نقش دروناچاریا رونمایی کردند. این رونمایی در خلال پخش زنده مسابقات IPL صورت گرفت. جلوه‌های ویژه، موسیقی متن و صداگذاری فیلم با استقبال گسترده روبرو شده است. پوستر Kalki 2898 AD هم‌سطح با فیلم‌های هالیوودی است. حال و هوای فیلم شبیه به «Dune»، «Divergent» و «Oblivion» است.

این فیلم، پرابهاس را در نقش قهرمان و کمال حسن را به عنوان شخصیت شرور اصلی داستان دارد. این فیلم روایتگر یک فرمانروای نظامی شیطانی است که بر جهان حکومت کرده است. پرابهاس به عنوان نیرویی الهام‌گرفته‌شده از اساطیر هند برای نجات جهان ظاهر می‌شود. اولین نگاهی اجمالی به این فیلم در کامیک‌کان (Comic Con) رونمایی شد. اخیراً نیز دیشا پاتانی و پرابهاس صحنه‌ای عاشقانه را در ایتالیا فیلمبرداری کرده‌اند.

همچنین بخوانید :  کاترینا کایف پس از شرکت در جشن عید خواهر سلمان خان بار دیگر شایعه بارداری را برانگیخت
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. فکر نکنم فیلمی با این بودجه بالا فروش بالای هزار کروری داشته باشد.
    چون مردم بیشتر علاقه به دیدن فیلم های تخیلی از هالیوود هستند، بخاطریکه فیلم های هالیوود در بخش علمی هم با هزینه گزاف یعنی بالای ۳۸۰ میلیون دالر ساخته میشود و هم بازیگران فوق العاده دارن ، درحالیکه پرابهاس به پای آنها هم نمی رسد.
    این قسم فیلم ها باید به عامر خان واگذار شود که بازیگر واقعا عالی است

    1. 👏👏 عامرخان اولین بازیگریه که تونست رنکینگ صدکروری با گجینی و دویست کروری بالیوود با دووم3 رو افتتاح کنه👌👌

  2. فیلمهای جنوبی تو جلوه های ویژه خیلی از بالیوود ضعیف تره اگه این موضوع رو بتونن لااقل در حد بالیوود برسونن دیگه بهونه ای نمیمونه بعدم این سبک فیلم ها تو هند طرفدار خیلی نداره مگر اینکه موضوع و داستان فوقالعاده ای داشته باشه من که خودمم چنان هایپ ندارم به این فیلم اصن تیزرهاشو هم ندیدم هنوز 😅😅

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا